Feedback
I.D.: 86840997

Proiectare şi execuţie lucări, pentru obiectivul “Modernizare în vederea creşterii eficienţei energetice a Sediului Poliţiei oraşului Băile Olăneşti" finanţat din fonduri Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1 şi B.2.2/1, runda1, Componenta5 - Valul renovării/ Axa2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B.2.

Data publicarii
12.09.23 Exista 80.686 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45000000-7
Pretul estimativ:
3.796.657,23 RON - 3.796.657,23 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului consta in indeplinirea urmatoarelor activitati: ETAPA I - serviciile privind proiectarea lucrărilor, vor cuprinde: Elaborarea documentaţiei necesare pentru obţinerea/prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea avizelor necesare pentru derularea investiţiei la faza P.T. (Ex: avize ...
Obiectul contractului consta in indeplinirea urmatoarelor activitati: ETAPA I - serviciile privind proiectarea lucrărilor, vor cuprinde: Elaborarea documentaţiei necesare pentru obţinerea/prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea avizelor necesare pentru derularea investiţiei la faza P.T. (Ex: avize de amplasament, autorizaţii de construire/desfiinţare, autorizări ISCIR şi puneri în funcţiune, planuri urbanistice, etc.); ATENŢIE: se vor lua în calcul şi eventualele studii de soluţie, proiecte de devieri de instalaţii, cercetări arheologice, etc., sau orice alte documentaţii care sunt solicitate de autorităţile în măsură să elibereze avizele/acordurile/autorizaţiile. Elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C./D.T.A.C), proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E), proiectului tehnic de execuţie (P.T.) şi detaliilor de execuţie (D.E.), a scenariului de securitate la incendiu; Avizarea proiectului pentru autorizarea executări lucrărilor de construire se face de către M.A.I. – D.G.L. - Serviciul Patrimoniu Imobiliar şi Protecţia Mediului. Asigurarea verificării tuturor documentaţiilor tehnico-economice, a eventualelor dispoziţii de şantier emise pe parcursul derulării lucrărilor, a proiectului as-built prin verificatori tehnici atestaţi M.D.L.P.A., pe domenii/subdomenii de construcţii şi specialităţi pentru instalaţiile aferente construcţiilor, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectului, conform prevederilor art. 22, lit.c) din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare; Asistenţă tehnică pe toată perioada de derulare a investiţiei din partea proiectantului; Certificat de performanţă energetică (acesta se va elabora ulterior execuţiei lucrărilor de către, un auditor energetic atestat); Documentaţiile necesare pentru realizarea branşamentelor/racordurilor la utilităţi – proiecte tehnice, studii de soluţie, avize, autorizaţii de construire, inclusiv obţinerea acestora, în conformitate cu CU. Elaborarea Devizului general conform HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice. Avizarea documentaţiei Proiectului Tehnic de către M.A.I – D.G.L. – Consiliul Tehnico – Economic. ETAPA II – execuţia lucrărilor va cuprinde: Executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii conform documentaţiilor aferente proiectului tehnic de execuţie, întocmite în etapa I, testarea, finalizarea lucrărilor, recepţionarea, remedierea oricăror neconcordanţe şi defecte rezultate în urma executării contractului, în termenul contractat. Racordarea la utilităţi – realizarea branşamentelor/racorduri în funcţie de consumurile rezultate în urma proiectării; ATENŢIE: Oferta va cuprinde toate etapele aferente obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, întocmirii proiectului tehnic, executării şi recepţionării lucrărilor, sens în care se va lua în calcul şi timpul necesar realizării acestor lucrări, astfel încât la momentul recepţiei la terminarea lucrărilor, obiectivul de investiţii să fie funcţional. Furnizare şi montare / punere în funcţiune utilaje şi echipamente; Pregătirea personalului beneficiarului investiţiei în vederea utilizării echipamentelor furnizate în cadrul contractului. ETAPA III – etapa de finalizare a obiectivului de investiţii şi recepţia la terminarea lucrărilor va cuprinde: Autorizări ISCIR, puneri în funcţiune, calibrări, verificări metrologice ale utilajelor aferente investiţiei care impun avizare, autorizări, etc; Efectuarea probelor, testelor, încercărilor, punerea în funcţiune a instalaţiilor, recepţiilor lucrărilor executate pentru branşarea şi racordarea la utilităţile necesare funcţionării construcţiei, conform avizelor obţinute şi a documentaţiilor elaborate; Obţinerea Certificatelor de performanţă energetică a clădirilor, necesare conform prevederilor legale la recepţia la terminarea lucrărilor; Prezentarea documentaţiei as-built - care reprezintă actualizarea, pe parcursul execuţiei lucrărilor, a documentaţiei întocmite la faza de proiect tehnic de execuţie, în conformitate cu modificările aduse construcţiei şi însuşite de specialiştii verificatori de proiecte şi/sau experţi tehnici, după caz, astfel încât, la finalizarea lucrărilor, proiectul să reflecte realitatea din teren, aşa cum este prevăzut în H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017; Participarea proiectantului la realizarea Cărţii tehnice a construcţiei, întocmită conform prevederilor H.G. nr.273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/18.05.2017; Participarea în mod obligatoriu a proiectantului şi executantului lucrărilor, la recepţia la terminarea lucrărilor, conform prevederilor H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017; Este obligatoriu ca proiectanţii obiectivului să elaboreze şi să prezinte comisiei de recepţie referatul proiectantului, conform prevederilor H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017; Ofertantul are obligaţia de a lua toate măsurile necesare obţinerii în timp util a tuturor avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, inclusiv cele de la furnizorii de utilităţi, elaborării tuturor documentaţiilor mai sus specificate, executării tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii, testării/efectuării probelor şi recepţionării acestora pe fiecare tronson în parte, în conformitate cu prevederile legale naţionale şi prescripţiile tehnice în vigoare, cu respectarea termenului contractat. ETAPA IV – Etapa de garanţie a lucrărilor va cuprinde: Dacă situaţia impune, proiectantul va prezenta, la solicitarea Autorităţii contractante, soluţii/puncte de vedere, iar Executantul va remedia eventualele lucrări deteriorate ce pot apărea în perioada de garanţie a lucrărilor de construcţii, instalaţii, echipamente, sisteme etc. Recepţia finală a lucrărilor; Participarea în mod obligatoriu a proiectantului şi executantului la recepţia finală în calitate de invitat la recepţia finală, conform prevederilor art. 25, alin. (2) din HG 273/1994 modificată prin HG 343/18.05.2017.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare şi execuţie lucări, pentru obiectivul “Modernizare în vederea creşterii eficienţei energetice a clădirii Poliţiei Municipiului Râmnicu Vâlcea din cadrul I.P.J. Vâlcea şi a Unităţii Militare 0676 Craiova" cu finanţare din fonduri europene, în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, Componenta 5- Valul renovării  
Proiectare tehnică şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru "Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Centrului Andreea"  
Achiziţia de lucrări (proiectare şi execuţie) din cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti" – cod SMIS 151336  
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie: "Consolidarea şi reabilitarea termică a secţiilor Spitalului Judeţean De Urgenţă Vâlcea din str: Remus Bellu nr.3, faza: 1 - consolidare"  
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie: "Consolidarea şi reabilitarea termică a secţiilor Spitalului Judeţean De Urgenţă Vâlcea din str: Remus Bellu nr.3, faza: 1 - consolidare"  
Achiziţia publică de lucrări (proiectare şi execuţie) din cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea"– cod SMIS 151343  
Servicii de specialist comisie de receptie , lucrari receptionate in anul 2022  
Servicii de supervizare lucrări pentru obiectivul de investiţii "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti"– cod SMIS 151336 10.02.23
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie: "Consolidarea şi reabilitarea termică a secţiilor Spitalului Judeţean De Urgenţă Vâlcea din str: Remus Bellu nr.3, faza: 1 - consolidare"  
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnice, fazele Studiu de Fezabilitate, Proiect tehnic şi asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pentru proiectul "Înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar în Judeţul Vâlcea – Zona 1"