În cadrul contractului proiectantul Antreprenorului a întocmi următoarele documentaţii:
Documentaţia Tehnică pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire (D.T.A.C.) şi Documentaţia Tehnică pentru Organizarea Execuţiei (D.T.O.E.) - include Memoriul tehnic şi planşe reprezentative ce vor fi supuse Avizării CTE al CN APM SA – Constanţa, în vederea depunerii către autorităţile publice competente în vederea obţinerii Autoriza...
În cadrul contractului proiectantul Antreprenorului a întocmi următoarele documentaţii:
Documentaţia Tehnică pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire (D.T.A.C.) şi Documentaţia Tehnică pentru Organizarea Execuţiei (D.T.O.E.) - include Memoriul tehnic şi planşe reprezentative ce vor fi supuse Avizării CTE al CN APM SA – Constanţa, în vederea depunerii către autorităţile publice competente în vederea obţinerii Autorizaţiei de Construire.
Documentaţia Tehnică pentru Proiectul Tehnic (cu Detalii de Execuţie, Caietele de Sarcini, Listele de Cantităţi, Breviare de Calcul, Antemăsurătoare, Devize) - include Memoriul tehnic şi planşe reprezentative care vor fi supuse Avizării CTE al CN APM SA.
Documentaţia pentru Proiectul de urmărire în timp a construcţiei - include Memoriul tehnic şi planşele reprezentative. Urmărirea comportării în timp a construcţiilor este reglementată de Legea 10/1995 şi Normativul P130/1995. Aceasta este obligatorie pentru toate categoriile de construcţii şi va fi asigurată de către: proprietari, administratori şi sau utilizatori pe baza unui :
“ Proiect de urmărire în timp a construcţiei “.
Planuri As Built şi ridicare topo amenajare proiect finalizat, (Conform HG nr. 343/2017 - modificarea HG nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora).
Lucrarile ce vor executate de catre Antreprenor sunt::
Ob 1. Umpluturi şi sistematizare teritoriu
Ob 2. Drum de acces
Ob 3. Iluminat stradal
Termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este cu 18 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă stabileşte 2 (două) termene limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare, după cum urmează:
• Entitatea contractantă va răspunde într-un prim termen de 25 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor tuturor solicitărilor de clarificare adresate de operatorul economic în intervalul de la publicarea documentaţiei de atribuire şi până la data la care se împlineşte termenul cu 35 de zile anterior datei limită de depunere a ofertelor;
• Entitatea contractantă va răspunde într-un al 2-lea termen de 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor restului de solicitări de clarificare adresate cu 18 zile anterior datei limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă îşi rezervă dreptul de a publica răspunsurile la clarificări în acest al 2-lea termen pentru care răspunsurile ar trebui publicate la primul termen indicat mai sus.
Cele 2 (două) termene de răspuns la clarificări nu afectează dreptul operatorului economic de a adresa solicitări de clarificări pe parcursul întregii perioade care se scurge de la momentul publicării anunţului de participare şi până la a 18-a zi anterior termenului limită de depunere a ofertelor stabilit de Entitatea contractantă.
La solicitările adresate după acest termen entitatea contractantă nu va răspunde.
Valoarea totală estimată: 124.625.548,00 lei, fără TVA, din care:
- Proiectare: 1.337.669,00 lei, fără TVA
- Execuţie: 122.143.175,00 lei, fără TVA
- Organizare de Santier: 1.144.614,00 lei, fără TVA
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde valoarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute. Valoarea Cheltuielilor diverse şi neprevăzute este de 12.608.351 lei, fără TVA.
Durata contractului: 20 luni, din care:
- 2 luni pentru servicii de proiectare şi
- 18 de luni pentru executia lucrarilor