Scopul urmarit prin initierea procedurii de atribuire a contractului de lucrari avand ca obiect proiectare si executie de lucrari este semnarea unui contract de lucrari cu un operator economic specializat in vederea elaborarii proiectului tehnic de executie si pentru autorizarea lucrarilor, precum si a executarii lucrarilor in sine pentru consolidarea, modernizarea si extinderea sediului primariei din localitatea Vârşolţ, c...
Scopul urmarit prin initierea procedurii de atribuire a contractului de lucrari avand ca obiect proiectare si executie de lucrari este semnarea unui contract de lucrari cu un operator economic specializat in vederea elaborarii proiectului tehnic de executie si pentru autorizarea lucrarilor, precum si a executarii lucrarilor in sine pentru consolidarea, modernizarea si extinderea sediului primariei din localitatea Vârşolţ, comuna Vârşolţ, judeţul Sălaj.
Valoarea estimata totala este 1.007.870,89 lei fara TVA, din care:
3.5.5 "Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si detaliilor de executie" RON 2,016.81
3.5.6 "Proiect tehnic, detalii de executie, verificare tehnica de calitate a proiectului" RON 30,221.71
3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului RON 8,702.37
4.1 Constructii si instalatii RON 965,000.00
5.1.1 Organizare de santier - Lucrari de constructii RON 1,930.00
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de elaborare a acestuia fata de DALI; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie a lucrarilor (adaptare la teren - context practic); modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sauinlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea pragurilor valorice prevazute de Legea nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Nota: Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).