Feedback
I.D.: 83607224

Proiectare şi execuţie de lucrări necesare realizării obiectivului de investiţii “Reabilitarea energetică şi modernizare sediu al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Hunedoara" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, Componenta 5- Valul renovării/ Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice

Data publicarii
19.06.23 Exista 104.793 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45321000-3
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectarea şi execuţia de lucrări pentru obiectivului de investiţii “Reabilitarea energetică şi modernizare sediu al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Hunedoara", după cum urmează: ETAPA I - proiectarea tuturor documentaţiilor tehnice şi obţinerea avizelor/autorizaţiilor necesare lucrărilor aferente obiectivului de investiţii – 3 luni,dar nu mai târziu de 30.10.2023, vor cuprinde: Elaborarea documentaţiilor n...
Proiectarea şi execuţia de lucrări pentru obiectivului de investiţii “Reabilitarea energetică şi modernizare sediu al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Hunedoara", după cum urmează: ETAPA I - proiectarea tuturor documentaţiilor tehnice şi obţinerea avizelor/autorizaţiilor necesare lucrărilor aferente obiectivului de investiţii – 3 luni,dar nu mai târziu de 30.10.2023, vor cuprinde: Elaborarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea/prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea avizelor necesare pentru derularea investiţiei la faza P.T. (Ex: avize de amplasament, autorizaţii de construire/desfiinţare, autorizări ISCIR şi puneri în funcţiune, planuri urbanistice, branşamente/racorduri, aviz I.G.S.U., lucrări provizorii, etc.); ATENŢIE: se vor lua în calcul şi eventualele studii de soluţie, proiecte de devieri de instalaţii, cercetări arheologice, etc. sau orice alte documentaţii sunt solicitate de autorităţile care eliberează avizele/acordurile/autorizaţiile. Elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C./D.T.A.C), proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E), proiectului tehnic de execuţie (P.T.) şi detaliilor de execuţie (D.E.); Avizarea proiectului pentru autorizarea executărilor de construire se face de către M.A.I. – D.G.L. - Serviciul Patrimoniu Imobiliar şi Protecţia Mediului. Asigurarea verificării tuturor documentaţiilor tehnico-economice, a eventualelor dispoziţii de şantier emise pe parcursul derulării lucrărilor, a proiectului as-built prin verificatori de proiecte atestaţi M.D.L.P.A., pe domenii/subdomenii de construcţii şi specialităţi pentru instalaţiile aferente construcţiilor, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectului, conform prevederilor art. 22, lit.c) din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare; Asistenţă tehnică pe toată perioada de derulare a investiţiei din partea proiectantului; Certificat de performanţă energetică (acesta se va elabora ulterior execuţiei lucrărilor de către, un auditor energetic atestat); Documentaţiile necesare pentru realizarea branşamentelor/racordurilor la utilităţi – proiecte tehnice, studii de soluţie, avize, autorizaţii de construire, inclusiv obţinerea acestora, în conformitate cu C.U.. Elaborarea Devizului general conform H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice. NOTĂ: Ofertantul are obligaţia de a actualiza devizul general la finalizarea proiectului tehnic de execuţie în conformitate cu prevederile art. 10 alin. (4) din HG 907/2016, privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificarile si completările ulterioare şi art. 16 alin. (2) lit. b din Ordinul MAI nr. 7/2019, privind stabilirea continutului – cadru şi avizarea documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii noi şi/sau lucrărilor de intervenţii la construcţii existente, cuprinse în programele M.A.I. Avizarea documentaţiei Proiectului Tehnic de către M.A.I – D.G.L. – Consiliul Tehnico – Economic. ETAPA II –realizarea tuturor lucrărilor aferente obiectivului de investiţii - 12 luni, dar nu mai târziu de 29.11.2024, va cuprinde: Executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii conform documentaţiilor aferente proiectului tehnic de execuţie, întocmite în etapa I, testarea, finalizarea lucrărilor, recepţionarea, remedierea oricăror defecte oricăror neconcordanţe şi defecte rezultate în urma executării contractului, în termenul contractat. Racordarea la utilităţi – realizarea branşamentelor/racorduri în funcţie de consumurile rezultate în urma proiectării; ATENŢIE: Oferta va cuprinde toate etapele aferente obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, întocmirii proiectului tehnic, executării şi recepţionării lucrărilor, sens în care, se va lua în calcul şi timpul necesar realizării acestor lucrări, astfel încât la momentul recepţiei terminării lucrărilor, obiectivul de investiţii să fie funcţional. Furnizarea şi montarea/punerea în funcţiune de dotări, utilaje şi echipamente; Pregătirea personalului beneficiarului investiţiei în vederea utilizării echipamentelor furnizate în cadrul contractului. ETAPA III – etapa premergătoare finalizării obiectivului de investiţii şi recepţiile aferente acestuia- 2 saptamani, nu mai târziu de 13.12.2024, va cuprinde: Autorizări ISCIR, puneri în funcţiune, calibrări, verificări metrologice ale utilajelor aferente investiţiei care impun avizare, autorizări, etc; Efectuarea probelor, testelor, încercărilor, punerea în funcţiune a instalaţiilor, recepţiilor lucrărilor executate pentru branşarea şi racordarea la utilităţile necesare funcţionării construcţiei, conform avizelor obţinute şi a documentaţiilor elaborate; Obţinerea Certificatului de performanţă energetică a clădirii, necesar conform prevederilor legale la recepţia la terminarea lucrărilor; Prezentarea documentaţiei as-built - care reprezintă actualizarea, pe parcursul execuţiei lucrărilor a documentaţiei întocmită la faza de proiect tehnic de execuţie, în conformitate cu modificările aduse construcţiei şi însuşite de specialiştii verificatori de proiecte şi/sau experţi tehnici, după caz, astfel încât, la finalizarea lucrărilor, proiectul să reflecte realitatea din teren, aşa cum este prevăzut în H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017; Participarea proiectantului la realizarea Cărţii tehnice a construcţiei, întocmită conform prevederilor H.G. nr.273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/18.05.2017; Participarea în mod obligatoriu a proiectantului şi executantului lucrărilor, la recepţia la terminarea lucrărilor, conform prevederilor H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017; Este obligatoriu ca proiectanţii obiectivului să elaboreze şi să prezinte comisiei de recepţie referatul proiectantului, conform prevederilor H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017; Ofertantul are obligaţia de a lua toate măsurile necesare obţinerii în timp util a tuturor avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, inclusiv cele de la furnizorii de utilităţi, elaborării tuturor documentaţiilor mai sus specificate, executării tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii, testării/efectuării probelor şi recepţionării acestora, în conformitate cu prevederile legale naţionale şi prescripţiile tehnice în vigoare, cu respectarea termenului contractat. ETAPA IV – garanţia lucrărilor- 5 ani de la finalizarea lucrărilor (+garanţia suplimentară), va cuprinde: Dacă situaţia impune, proiectantul va prezenta la solicitarea Autorităţii contractante soluţii/puncte de vedere, iar Executantul va remedia eventualele lucrări deteriorate ce pot apărea în perioada de garanţie a lucrărilor de construcţii, instalaţii, echipamente, sisteme etc. Recepţia finală a lucrărilor; Participarea în mod obligatoriu a proiectantului şi executantului la recepţia finală în calitate de invitat la recepţia finală, conform prevederilor art. 25, alin. (2) din H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/18.05.2017. Conform cerinţelor tehnice minimale, detaliate în caietul de sarcini şi anexele acestuia.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare şi execuţie de lucrări necesare realizării obiectivului de investiţii “Reabilitarea energetică şi modernizare sediu al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Hunedoara" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, Componenta 5- Valul renovării/ Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice  
Servicii de proiectare si asistenţă tehnică din partea proiectantului privind proiectul ,,Reabilitarea/modernizarea/dotarea unitatilor de invatamant obligatoriu (invatamant primar si gimnazial)din municipiul Hunedoara- Colegiul National de Informatica "Traian Lalescu"- cladire invatamnt primar + cladire invatamant gimnazial"  
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică - faza PT pentru obiectivul de investiţii: << Dezvoltarea şi modernizarea infrastructurii educaţionale a Colegiului Naţional "DECEBAL" prin crearea unui CENTRU ŞCOLAR DE EDUCAŢIE INOVATIVĂ >> 02.06.22
Proiectare si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor privind proiectul ,,Reabilitarea/modernizarea/dotarea unitatilor de invatamant profesional si tehnic (liceee tehnologice si scoli profesionale) din municipiul Hunedoara- Liceul Tehnologic "Constantin Bursan", atelier scoala+corp liceu"  
Proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului privind proiectul "Reabilitarea/modernizarea/dotarea unitatilor de invatamant anteprescolar si prescolar (crese si gradinite) din Municipiul Hunedoara, Gradinita cu Program Prelungit Piticot"  
Proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului privind proiectul "Reabilitarea/modernizarea/dotarea unitatilor de invatamant anteprescolar si prescolar (crese si gradinite) din Municipiul Hunedoara, Gradinita cu Program Prelungit Piticot"  
Proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului privind proiectul "Reabilitarea/modernizarea/dotarea unitatilor de invatamant anteprescolar si prescolar (crese si gradinite) din Municipiul Hunedoara, Gradinita cu Program Prelungit Piticot"  
Proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului privind proiectul "Reabilitarea/modernizarea/dotarea unitatilor de invatamant anteprescolar si prescolar (crese si gradinite) din Municipiul Hunedoara, Gradinita cu Program Prelungit NR 1"  
Proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului privind proiectul "Reabilitarea/modernizarea/dotarea unitatilor de invatamant anteprescolar si prescolar (crese si gradinite) din Municipiul Hunedoara, Gradinita cu Program Prelungit Piticot"  
Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul ,,Modernizarea transportului in municipiul Hunedoara, prin investitii in transportul public ecologic- Coridorul Central"