Achiziţia de proiectare şi execuţie de lucrări în cadrul proiectului ''Unitate de asistenţă medicală ambulatorie''incluzând următoarele:
Elaborarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea/ prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea avizelor necesare pentru derularea investiţiei la faza P.T., du...
Achiziţia de proiectare şi execuţie de lucrări în cadrul proiectului ''Unitate de asistenţă medicală ambulatorie''incluzând următoarele:
Elaborarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea/ prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea avizelor necesare pentru derularea investiţiei la faza P.T., după caz, susţinerea documentaţiilor la comisiile avizatoare
Elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C./D.T.A.C) şi proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E / D.T.O.E).
Elaborarea proiectului tehnic de execuţie (P.T.E / P.Th), detaliilor de execuţie (D.E.), altor documentaţii pe care ofertantul le consideră necesare finalizării şi funcţionării obiectivului de investiţii
Avizarea documentaţiei tehnice şi obţinerea autorizaţiei de construire
Execuţie lucrări
Valoarea totală estimată 8.385.564,49 lei fără TVA defalacata dupa cum urmeaza:
- amenajarea terenului – 709.423,86 lei fără TVA;
- proiectare şi asistenţă tehnică – 386.675,82 lei fără TVA;
- construcţii, montaj, instalaţii şi echipamente – 6.689.482,28 lei fără TVA;
- dotări – 398.658,80 lei fără TVA;
- pregătirea personalului, probe tehnologice şi teste – 75.000,00 lei fără TVA;
- organizarea de şantier – 121.323,73 lei fără TVA;
- Taxe pentru acorduri, avize - 5.000,00 lei fără TVA
Defalcarea sumei totale are rol informativ şi nu reprezintă o prevedere care să limiteze valoarea elementelor propunerii financiare prin invocarea limitării liniilor bugetare alocate proiectului.
În valoarea estimată nu au fost inclusă suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor:
1. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
2. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor