Achiziţia de proiectare şi execuţie de lucrări Centru de intervenţii multi-risc Niagara – Bucureşti în cadrul proiectului ''Dezvoltarea capacităţii de intervenţie multi-risc'' incluzând următoarele:
Elaborarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea/ prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea a...
Achiziţia de proiectare şi execuţie de lucrări Centru de intervenţii multi-risc Niagara – Bucureşti în cadrul proiectului ''Dezvoltarea capacităţii de intervenţie multi-risc'' incluzând următoarele:
Elaborarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea/ prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea avizelor necesare pentru derularea investiţiei la faza P.T., după caz, susţinerea documentaţiilor la comisiile avizatoare, inclusiv alte documentaţii pentru avize/autorizaţii solicitate de furnizorii de utilităţi, branşamente, puneri în funcţiune, după caz
Elaborarea proiectului pentru autorizarea executării/desfiinţării lucrărilor de construire (P.A.C./D.T.A.C) şi proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E / D.T.O.E).
Elaborarea proiectului tehnic de execuţie (P.T.E / P.Th), detaliilor de execuţie (D.E.), scenariului de securitate la incendiu, altor documentaţii pe care ofertantul le consideră necesare finalizării şi funcţionării obiectivului de investiţii Elaborarea proiectului de arhitectură interioară
Avizarea documentaţiei tehnice şi obţinerea autorizaţiei de construire
Execuţie lucrări
Valoarea totală estimată 32.851.340,31 lei fără TVA defalacata dupa cum urmeaza:
- asigurarea utilităţilor - 209.396,10 lei fără tva
- proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului - 909.057, 98 lei fără tva
- construcţii montaj - 26.866.175,09 lei fără tva
- dotări, utilaje şi echipamente - 4.559.749,65 lei fără tva
- organizarea de şantier - 284.174,26 lei fără tva
- panou şi placă informare - 12.317,42 lei fără tva
- taxe pentru acorduri, avize conforme - 10.469,81 lei fără tva
Defalcarea sumei totale are rol informativ şi nu reprezintă o prevedere care să limiteze valoarea elementelor propunerii financiare prin invocarea limitării liniilor bugetare alocate proiectului.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste doua termene limita in care operatorii economici pot adresa solicitari de clarificare, respectiv in care aceasta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza:
1. Primul termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 22 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
2. Al doilea termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
In functie de complexitatea solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici, pentru care raspunsurile ar trebui publicate la primul termen indicat mai sus, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a publica raspunsurile la clarificarile respective la al doilea termen stabilit in Documentatia de Atribuire. Termenele de raspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă in format editabil, în SEAP, semnată cu semnătură electronică extinsă.