Realizarea Proiectului tehnic si verificarea tehnica a proiectarii, inclusiv obtinerea tuturor avizelor necesare:
-proiectarea obiectivului la faza DTAD/DTAC, inclusiv documentatiile pentru obtinerea avizelor prealabile, vizarea de catre verificatori autorizati pe specialitati a proiectelor, intocmirea DTOE, PTh, DDE.
"CONSTRUIRE CORP NOU SCOALA GIMNAZIALA “IOAN BADESCU", POPESTI-LEORDENI:
- realizarea Proiectului tehnic ...
Realizarea Proiectului tehnic si verificarea tehnica a proiectarii, inclusiv obtinerea tuturor avizelor necesare:
-proiectarea obiectivului la faza DTAD/DTAC, inclusiv documentatiile pentru obtinerea avizelor prealabile, vizarea de catre verificatori autorizati pe specialitati a proiectelor, intocmirea DTOE, PTh, DDE.
"CONSTRUIRE CORP NOU SCOALA GIMNAZIALA “IOAN BADESCU", POPESTI-LEORDENI:
- realizarea Proiectului tehnic si verificarea tehnica a proiectarii, inclusiv obtinerea tuturor avizelor necesare;
- Obiectivul privind "Construire corp nou scoala gimnaziala Ioan Badescu", Popesti Leordeni prezinta lucrari de demolare asupra a cinci corpuri de cladire:
- Corp A- C1- Scoala generala
- Corp B-C2 – Sala de clasa,
- Corp C-C3- Grup sanitar,
- Corp D-C4- Sala de sport,
- Corp C5- Grup sanitar.
- Pentru a cuprinde functiunile necesare scolii gimnaziale, se impune desfiintarea spatiilor existente la cele cinci corpuri de cladire, C1- C5 si extinderea complexului de cladiri cu doua corpuri, cu regim de inaltime subsol+ parter+3etaje. Investitita propusa va contine 12 clase de invatamant primar si gimnazial, 3 laboratoare, sala de sport cu vestiare si grupuri sanitare separate fata de restul spatiilor, biblioteca, spatii pentru cadrele didactice si auxiliare, spatii tehnice, adapost ALA, bufet scolar etc.
- Cap.1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului- 358.644,00 lei
- Cap. 2- Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului- 25.000, 00 lei
- Cap. 3- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica- 1.489.234,00 lei
- Cap. 4- Cheltuieli pentru investitia de baza- 15.220.232, 00 lei, din care:
- Cap. 5.1.- Organizare de santier- 514.524,00 lei
Operatorii economici vor putea solicita clarificari/informatii suplimentare privind documentatia de atribuire pana la termenul de 16 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor astfel incat raspunsul autoritatii contractante sa fie transmis cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, conform art. 161 din Legea 98/2016