Obiectul viitorului contract de achizitie publica îl reprezinta proiectarea si executia de lucrări de modernizare drum de interes local Str Plopu, Oraş Dărmăneşti, judeţul Bacău.
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 761.441,44 lei (fara TVA) constituita astfel (conform Deviz HG 18/28.02.2019):
1. Pentru serviciile de proiectare - valoarea estimata de: 31.648,96 lei formata din:
a) Cheltuieli pentru docum...
Obiectul viitorului contract de achizitie publica îl reprezinta proiectarea si executia de lucrări de modernizare drum de interes local Str Plopu, Oraş Dărmăneşti, judeţul Bacău.
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 761.441,44 lei (fara TVA) constituita astfel (conform Deviz HG 18/28.02.2019):
1. Pentru serviciile de proiectare - valoarea estimata de: 31.648,96 lei formata din:
a) Cheltuieli pentru documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor(cap.3.5.4. din Deviz):1.500,00 lei
b) Cheltuieli pentru verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie (cap.3.3.5 din Deviz): 1.500 ,00lei
c) Cheltuieli pentru proiectul tehnic(PTh) DE, CS si DTAC (cap.3.5.6 din Deviz): 25.000,00 lei
d) Cheltuieli privind asistenta tehnica din partea proiectantului (cap.3.8.1 din Deviz): 3.648,96 lei
2 Pentru executia lucrarilor - valoarea estimata de 729.792,48 lei formata din:
a) Cheltuieli amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala (Ob.nr.2) (Cap 1.3. din Deviz): 873,37 lei
b)Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii legate de construcţii (Cap.4.1 din Deviz): 725.700,00 lei
c) Cheltuieli pentru organizarea de şantier (Cap. 5.1. din Deviz): 3.219,11 lei
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 18/28.02.2019, cap. 5.3.) respectiv suma de 36.489,62 lei, fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, in situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice.
Descrierea detaliata a serviciilor de proiectare si a lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseste în Caietul de sarcini, publicat odata cu prezentul anunt de participare.
In aplicarea dispozitiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, modificate prin OUG 45/2018, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari:
a) termenul limita de primire a solicitarilor de clarificari: 10 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor
b) termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari: 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor