Obiectul viitorului contract de achiziţie publica îl reprezinta proiectarea si execuţia pentru lucrări de construire grădiniţă cu program prelungit cu 5 Săli de grupă în Mun. Curtea de Argeş, judeţul Argeş.
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 2.260.168,65 lei (fără TVA) constituita astfel (conform Deviz HG 907/2016):
1. Pentru serviciile de proiectare (inclusiv asistenţa tehnică din partea proiectantului p...
Obiectul viitorului contract de achiziţie publica îl reprezinta proiectarea si execuţia pentru lucrări de construire grădiniţă cu program prelungit cu 5 Săli de grupă în Mun. Curtea de Argeş, judeţul Argeş.
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 2.260.168,65 lei (fără TVA) constituita astfel (conform Deviz HG 907/2016):
1. Pentru serviciile de proiectare (inclusiv asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor)- valoarea estimata de: 40.438,00 lei.
2 Pentru execuţia lucrărilor - valoarea estimata de 2.219.730,65 lei formata din:
a) Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului (Cap. 2 din Deviz) : 355.308,27 lei
b) Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii legate de construcţii (Cap.4.1 din Deviz): 1.808.145,00 lei
c) Cheltuieli pentru utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj: (Cap. 4.3 din Deviz) : 8.350,00 lei
c) Cheltuieli pentru organizarea de şantier (Cap. 5.1. din Deviz): 47.927,38 lei
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 28/2008, cap. 5.3.) respectiv suma de 191.709,50 lei, fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, in situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice.
Descrierea detaliata a serviciilor de proiectare si a lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseste în Caietul de sarcini, publicat odata cu prezentul anunt de participare.
In aplicarea dispozitiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, modificate prin OUG 107/2017, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari:
a) termenul limita de primire a solicitarilor de clarificari: 14 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor
b) termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari: în a 7-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.