Obiectul viitorului contract de achiziţie publică îl reprezintă proiectarea (inclusiv verificare proiect pe specialităţi şi asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor) şi execuţia de lucrări privind Canalizare menajeră străzi : Cuza Vodă, Lt. Pavelescu, Progresului, Valea Danului şi Fântânele din Municipiul Curtea de Argeş, judeţul Argeş.
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 2.779.880,00 lei (fă...
Obiectul viitorului contract de achiziţie publică îl reprezintă proiectarea (inclusiv verificare proiect pe specialităţi şi asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor) şi execuţia de lucrări privind Canalizare menajeră străzi : Cuza Vodă, Lt. Pavelescu, Progresului, Valea Danului şi Fântânele din Municipiul Curtea de Argeş, judeţul Argeş.
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 2.779.880,00 lei (fără TVA) constituita astfel (conform Deviz HG 907/2016):
1. Pentru serviciile de proiectare (inclusiv verificare proiect pe specialităţi şi asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor) - valoarea estimată de: 54.692,00 lei;
2 Pentru execuţia lucrărilor - valoarea estimată de 2.725.118,00 lei formata din:
a) Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii legate de construcţii (Cap.4.1 din Deviz) = 2.657.419,00 lei
b) Cheltuieli pentru organizarea de şantier (Cap. 5.1. din Deviz) = 67.769,00 lei
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2016, cap. 5.3.), aceasta putând fi accesata, după caz, in situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice.
Descrierea detaliata a serviciilor de proiectare şi a lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseşte în Caietul de sarcini, publicat odată cu prezentul anunţ de participare.
În aplicarea dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, modificate prin OUG 45/2018, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractantă stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:
a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 14 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor
b) termenul în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: în a 7-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.