Feedback
I.D.: 75022165

Proiectare şi Execuţie, aferente obiectivului: "Pasaj denivelat peste DN 1 (Centura Vest) la intersecţia cu DJ 101 I şi strada Buda, judeţul Prahova"

Data publicarii
09.11.22 Exista 176.944 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45221111-3 45232130-2 45233120-6 45310000-3 71322300-4 71322500-6 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
14.12.22
Pretul estimativ:
96.069.843,44 RON - 96.069.843,44 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 10.11.22 Publicat la 17.11.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Investitia cuprinde Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor. Potrivit devizului general realizat in cadrul Studiului de Fezabilitate Actualizat, valoarea estimata tota...
Investitia cuprinde Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor. Potrivit devizului general realizat in cadrul Studiului de Fezabilitate Actualizat, valoarea estimata totală pentru proiectarea si executia lucrărilor este de 96.069.843,44 lei fara TVA formata din: A. Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari cu o Valoare estimata este de 3.419.544,87 lei fara TVA, formata din: Cap. 3.1.1. - Valoarea estimata – Studii de teren 42.000,00 lei fără TVA; Cap. 3.5.4. – Valoare estimata – Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 7.500,00 lei fără TVA Cap. 3.5.5. - Valoarea estimata – Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 40.000,00 lei fara TVA; Cap. 3.5.6. - Valoarea estimata - Proiect tehnic si detalii de executie: 3.200.000 lei fara TVA Cap. 3.8.1. - Valoarea estimata - Asistenta tehnica din partea proiectantului: 130.044,87 lei fara TVA (din care 3.8.1.1 - pe perioada de executie a lucrarilor – 112.044,87 lei fara TVA si 3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC – 18.000,00 lei fara TVA); B. Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu o Valoare estimata este de 92.650.298,57 lei fara TVA, formata din: Cap. 1.3. Valoare estimata – Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala: 50.000,00 lei fara TVA; Cap. 1.4. - Valoarea estimata - Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor: 24.610.413,00 lei fara TVA; Cap. 4.1. - Valoarea estimata Constructii si instalatii: 66.009.597,64 lei fara TVA; Cap. 5.1. - Valoarea estimata Organizare de şantier: 1.980.287,93 lei fara TVA (din care 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 1.650.239,94 lei f Procedura de atribuire este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea finanţării pentru obiectivul de investiţii, fie prin semnarea contractului de finanţare. Acest fapt realizându-se cu respectarea dispoziţiilor art. 143 din Hotărârea Guvernului nr. 395/2016. Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 şi Hotărârii Guvernului nr 395/2016, Consiliul Judetean Prahova în calitate de Autoritate Contractantă precizează că va încheia contract cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare într-un termen estimat de 12 luni. În cazul în care, deşi vor fi iniţiate demersurile legale necesare, nu va fi posibilă obţinerea finanţării investiţiei Autoritatea Contractantă va avea obligaţia de a anula procedura de achiziţie, derularea contractului de achiziţie publică devenind imposibilă conform art. 211 lit. b) din Legea 98/2016, fără a fi create circumstanţele artificiale de anulare a procedurii. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale/clauzei suspensive asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă." Autoritatea contractantă va raspunde la solicitarile de clarificari in a 12-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 22 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu