Contractul presupune prestarea serviciilor de proiectare şi execuţie a obiectivului de investiţii: "Amenajarea unei parcări de interes public pe terenul în suprafaţă de 5471mp, identic cu parcela cadastrală nr. 56125 şi creeare acces la parcare din strada Mitropoliei", în conformitate cu specificaţiile Studiului de Fezabilitate, astfel:
1. - prestarea serviciilor de proiectare pentru obiectivul de investiţii: "Amenajarea un...
Contractul presupune prestarea serviciilor de proiectare şi execuţie a obiectivului de investiţii: "Amenajarea unei parcări de interes public pe terenul în suprafaţă de 5471mp, identic cu parcela cadastrală nr. 56125 şi creeare acces la parcare din strada Mitropoliei", în conformitate cu specificaţiile Studiului de Fezabilitate, astfel:
1. - prestarea serviciilor de proiectare pentru obiectivul de investiţii: "Amenajarea unei parcări de interes public pe terenul în suprafaţă de 5471mp, identic cu parcela cadastrală nr. 56125 şi creeare acces la parcare din strada Mitropoliei", în următoarele faze: a) - proiectare (PT inclusiv DDE, DTAC); piesele scrise şi desenate – se elaborează în condiţiile legii, respectiv HG nr. 907/2016, privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii din fonduri publice. La realizarea documentaţiilor tehnico-economice se vor avea în vedere standardele şi normativele aflate în vigoare la data prestării serviciilor; b) - verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic; c) - elaborarea documentaţiilor tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor / acordurilor / autorizaţiilor); d) - asistenţă tehnică din partea proiectantului pe toată durata de implementare a proiectului;
2. - execuţia lucrărilor la obiectivul de investiţii: "Amenajarea unei parcări de interes public pe terenul în suprafaţă de 5471mp, identic cu parcela cadastrală nr. 56125 şi creeare acces la parcare din strada Mitropoliei". La preţul contractului se pot adăuga cheltuielile diverse şi neprevăzute doar dacă este cazul. Cheltuielile diverse şi neprevăzute reprezintă cheltuieli incluse în structura devizului general al obiectivului de investiţii, potrivit prevederilor HG nr. 907/2016, iar utilizarea sumelor aferente acestora se realizează în funcţie de necesităţi, prin încheierea unui act adiţional la contractul iniţial. În acest context, actul adiţional va reprezenta expresia aplicării mecanice a clauzelor contractuale sau a unei modificări nesubstanţiale în conformitate cu dispoziţiile art. 221 din Legea nr. 98/2016. Durata contractului: 6 luni din care 2 luni proiectare si 4 luni executie. Solicitarile de clarificari sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitare de clarificari / intrebari " din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, in termen de 8 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate la Sectiunea "Lista clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului/invitatiei de participare, in termen de 6 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161, alin. 2 din Legea nr. 98 / 2016, cu modificarile si completarile ulterioare.