Prezenta procedura de achizitie publica vizeaza incheierea unui contract ce are ca obiect proiectare si executie în cadrul proiectului ,Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriu din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Giurgiu" a carei valoare a fost stabilita in conformitate cu cererea de finantare, respectiv devizul general la faza SF/DALI
PROIECTARE
Proiect Tehnic si detalii de executie 110.000 lei
Asi...
Prezenta procedura de achizitie publica vizeaza incheierea unui contract ce are ca obiect proiectare si executie în cadrul proiectului ,Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriu din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Giurgiu" a carei valoare a fost stabilita in conformitate cu cererea de finantare, respectiv devizul general la faza SF/DALI
PROIECTARE
Proiect Tehnic si detalii de executie 110.000 lei
Asistenta tehnica din partea proiectantului 20.500 lei
EXECUTIE
Obtinere teren 0 lei
Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenuluila starea initiala 0 lei
Cheltuieli pentru relocare/protectia utilitatilor 0 lei
Chelt pentru asigurarea utilitatilor 45.000 lei
Constructii si instalatii : 3.556.351,30 lei,defalcat astfel
4.1.1Constructii 2.906.366,84 lei
4.1.2 Instalatii 649.984,46 lei
Montaj util, echipamente tehnologice si functionale: 118.675,65 lei defalcat astfel
Montaj util, echipamente tehnologice si functionale obiect 1: 1.700, 62 lei
Montaj util, echipamente tehnologice si functionale obiect 2: 116.975,03 lei
Utilaje , echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj : 323.721,00 lei, defalcat astfel
Utilaje , echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj obiect 1 69.200 lei
Utilaje , echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj obiect 2 254.521,00 lei
Utilaje , echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj obiect 3V3400,00 lei
Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 34.500 lei
Cheltuieli conexe organizării şantierului: 15.000,00 lei
TOTAL 4.227.147,95 LEI FARA TVA
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10
Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari / informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile