Obiectul contractului aferent proiectului "Creşterea performanţei energetice şi lucrări conexe pentru Clădirea Cinematografului Balada" presupune elaborarea proiectului tehnic, prestarea serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului si execuţia tuturor lucrărilor identificate în Documentatia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI) şi anexele aferente .Faza I : Servicii de proiectare si asistenta tehnica ...
Obiectul contractului aferent proiectului "Creşterea performanţei energetice şi lucrări conexe pentru Clădirea Cinematografului Balada" presupune elaborarea proiectului tehnic, prestarea serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului si execuţia tuturor lucrărilor identificate în Documentatia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI) şi anexele aferente .Faza I : Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului, Faza II : Lucrări de execuţie- executia lucrarilor de crestere a eficientei energetice pentru cladirea Cinematografului Balada, din Municipiul Focsani, precum si a lucrarilor conexe, in conformitate cu solutiile propuse in cadrul DALI.
Potrivit Devizului general realizat in cadrul Documentatiei de avizare a lucrarilor de interventii actualizata, valoarea estimata pentru proiectare, asistenta tehnica si executia lucrărilor este de 6.536.712,21 lei fara TVA, cu urmatoarele componente:
-Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii – 42.448,91 lei fara TVA
-Proiect tehnic detalii de executie -86.000,00 lei fara TVA
-Asistentă tehnică din partea proiectantului – 15.990,00 lei fara TVA
(din care:asist. tehn.pe perioada lucrarilor-10.990,00 lei fara TVA,pentru participarea la faze determ. -5.000,00 lei fara TVA)
- Cheltuieli pentru investitia de baza – 5.586.326,55 lei fara TVA
-Organizare de santier – 69.028,86 lei fara TVA
(din care:lucrari constr./inst. pt org.santier -50.878,86 lei fara TVA,
cheltuieli conexe org. santier-18.150,00 lei fara TVA)
Rezerva de implementare – 736.917,89 lei fara TVA
Procedura de achizitie este initiată sub incidenta clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului este conditionată de alocarea creditelor bugetare cu aceastä destinatie, semnarea contractului fäcându-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenta legislatiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice si H.G. nr. 395/2016, cu modificärile si completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigător numai în măsura în care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinatie. In cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fl alocate, Autoritatea Contractantă isi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în conditiile în care nu există o altă sursă de finantare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1), lit. c), teza 2 din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achizitie publică. Operatorii economici din cadrul procesu
Numarul de zile pana la care ofertantii pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 9.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.