- OBIECT – Drum comunal “LA GERNEL", lungime 70,00 m.
- Prin acest proiect se propune modernizarea partiala drumului comunal "LA GERNEL" cu o lungime totala de 70,00 m, drumul propus pentru reabilitare este pietruit, cu un strat de pamant amestecat cu balast cu grosimea variind între 10 cm şi 40 cm pe o latime ce variaza de la 3,50 – 4,50 m. Drumul va avea platforma de 4,00 m.
- Imobilul – terenul are functiunea curenta de...
- OBIECT – Drum comunal “LA GERNEL", lungime 70,00 m.
- Prin acest proiect se propune modernizarea partiala drumului comunal "LA GERNEL" cu o lungime totala de 70,00 m, drumul propus pentru reabilitare este pietruit, cu un strat de pamant amestecat cu balast cu grosimea variind între 10 cm şi 40 cm pe o latime ce variaza de la 3,50 – 4,50 m. Drumul va avea platforma de 4,00 m.
- Imobilul – terenul are functiunea curenta de suprafata rutiera, aflandu-se in proprietatea si administrarea Comunei Slatina. Terenul necesar realizarii lucrarilor de modernizare face parte din patrimoniul Primariei SLATINA. Lucrarile de drum au fost astfel proiectate incat sa se incadreze in ampriza actuala, fiind amplasate in totalitate pe domeniul public in cadrul limitei cadastrale. Astfel este respectata cerinta Uniunii Europene ca investitiile in infrastructura (reabilitare, modernizare sau constructii noi) sa fie executate numai pe domeniul public, cu statut juridic clar.
- Suprafata de teren necesara reabilitarii drumului de interes local este de aproximativ 300,00 mp.
- Elemente geometrice si constructive
-
Nr Crt. Drum Comunal Lungime drum (m) Latime parte carosabila (m)
1 OBIECT 1 – DC "LA GERNEL" 70,00 - Km 0+000 – km 0+070 – 2.75 m
Structura rutiera adoptata:
Strat de Uzură din beton de ciment rutier BcR4,0 in grosime de 20 cm;
Hartie Kraft sau folie de polietilena de inalta densitate;
Strat din Nisip in grosime de 2 cm;
Strat de Fundatie din balast in grosime medie de 20 cm;
Strat de Forma din balast(existent).
Tronsonul de drum are o lungime care se va moderniza de 70,00 m, structura adoptata fiind o structura rigida din beton de ciment. Pe acest tronson se va aplica un singur profil transversal, parte carosabila in latime de 2,75 m cu panta unica de 2%. Acostamentele vor fi consolidate, cu imbracaminte din beton de ciment in latime de 0.375 m pe ambele parti. Se vor face completari cu balast pe ambele parti pentru protejarea structurii din beton.
Intre km. 0+000 – km. 0+005 stanga s-a proiectat o rigola de acostament pentru a continua rigola existenta.
La km. 0+005 transversal s-a proiectat o rigola carosabila deschisa in lungime de 4.50 m, pentru a prelua apele pluviale de pe platforma drumului si deversarea lor in rigola de acostament.