Proiectarea, execuţia şi punerea în funcţiune a obiectivului de investiţii "Centrul rezidenţial de îngrijire şi asistenţă socială pentru persoane vârstnice" (Cămin pentru persoane vârstnice), str. Calea Baciului nr. 18 din municipiul Cluj-Napoca, cu obţinerea post execuţie a autorizărilor legale necesare funcţionării şi a certificării verde standard BREEAM nivel minim “Very Good" sau superior conform propunerii tehnice a An...
Proiectarea, execuţia şi punerea în funcţiune a obiectivului de investiţii "Centrul rezidenţial de îngrijire şi asistenţă socială pentru persoane vârstnice" (Cămin pentru persoane vârstnice), str. Calea Baciului nr. 18 din municipiul Cluj-Napoca, cu obţinerea post execuţie a autorizărilor legale necesare funcţionării şi a certificării verde standard BREEAM nivel minim “Very Good" sau superior conform propunerii tehnice a Antreprenorului.
Principalele servicii solicitate sunt:
- Elaborarea documentaţiilor tehnice/ studiilor/ expertizelor/ analizelor/ etc. necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor/ certificărilor/ branşărilor/ racordărilor/ etc., întocmirea proiectului tehnic şi detaliilor de execuţie, execuţia lucrărilor, punerea în funcţiune şi funcţionarea Centrului;
- Proiect tehnic şi detalii de execuţie;
- Verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor întocmite;
- Asistentă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor precum şi pe toată perioada de garanţie a lucrărilor, până la admiterea recepţiei finale.
Principalele lucrări fac referire la construcţia unui centru rezidenţial de îngrijire şi asistenţă socială pentru persoane vârstnice, având o capacitate de minim 70 de locuri, regim de înălţime S+P+2E, suprafaţă construită 1410 mp, suprafaţă desfăşurată 3960 mp (fără subsol) şi suprafaţă desfăşurată a subsolului de 1326 mp.
Principalele categorii de lucrări obiect al achiziţiei sunt: - Amenajarea terenului; - Amenajari pentru protectia mediului; - După caz, dezafectarea/relocarea retelelor exterioare aflate pe amplasamentul investiţiei; - Racordarea la toate retelele edilitare existente in zona: alimentare cu apa, canalizare, gaze naturale,
energie electrica, telefonie/internet prin cablu/tv, etc.; - Structura; - Arhitectura; - Instalatii electrice; - Instalatii electrice exterioare; - Instalatii detectie si semnalizare incendiu; - Instalatie detectie si semnalizare – Parcaj; - Instalatii detectie efractie, control acces; - Instalatii electrice - curenti slabi (sistem apelare medicala, sistem voce- date, sistem sonorizare, sistem CATV); - Instalatii termice; - Instalatii sanitare interioare; - Instalatie hidranti interiori ; - Instalatie hidranti exteriori; - Instalatii gospodarie incendiu - statie hidrofor; - Instalatii retele exterioare de apa; - Instalatii retele de canalizare exterioara; - Instalatie sprinklere; - Instalatii utilizare gaze naturale; - Instalatii - monitorizare smart building BMS; - Amenajari exterioare; - Procurare şi montaj utilaje şi echipamente electrice, termice, sanitare, detectie semnalizare incendiu, efractie, curenti slabi, BMS, etc.; - Automatizare sistem BMS; - Procurarea şi montajul dotărilor necesare pentru asigurarea funcţionării centrului; - Organizarea de şantier
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a-16, respectiv a 10- a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.