Scopul desfăşurării prezentei proceduri de atribuire îl reprezintă atribuirea unui contract de achiziţie sectorială având ca obiect Proiect tehnic si lucrari de executie pentru obiectivul "Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii aeroportuare - Activitati economice" - Faza I, cu asigurarea inclusiv a serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului.Prin contractul supus prezentei proceduri se vor achiziţiona s...
Scopul desfăşurării prezentei proceduri de atribuire îl reprezintă atribuirea unui contract de achiziţie sectorială având ca obiect Proiect tehnic si lucrari de executie pentru obiectivul "Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii aeroportuare - Activitati economice" - Faza I, cu asigurarea inclusiv a serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului.Prin contractul supus prezentei proceduri se vor achiziţiona servicii de proiectare (la întocmirea DTAC, DTOE, pentru întocmirea PTh şi a DE pentru lucrările de construcţii, montaj utilaje şi echipamente tehnologice, a documentaţiilor pentru obţinere avize şi a oricăror documente / studii conexe acestorainclusiv verificarea tehnică realizată de către verificatori tehnici atestaţi independenţi) şi execuţia de lucrări pentru extinderea terminalului de pasageri al Aeroportului International Sibiu, precum si a cailor de acces.Valoarea estimată a achizitiei este de 185.332.084,85 lei (fără TVA), din care:1) Valoarea estimată servicii: 4.585.757,19 lei (fără TVA) si se compune din:- documentatii-suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii: 5.200,00 lei (fără TVA);- certificarea performantei energetice si auditul energetic al cladirilor: 10.000,00 lei (fără TVA);- documentatii tehnice pentru obtinere avize / acorduri / autorizatii: 27.971,00 lei (fără TVA); - proiect tehnic si detalii de executie: 3.683.177,99 lei (fără TVA);- asistenta tehnica din partea proiectantului: 859.408,20 lei (fără TVA);2) Valoarea estimată executie: 180.746.327,66 lei (fără TVA) si se compune din:- amenajarea terenului: 34.200,00 lei (fără TVA);- amenajari pentru protectia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială: 45.200,00 lei (fără TVA);- relocare / protectie utilitati: 520.000,00 lei (fără TVA);- cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare: 1.935.960,48 lei (fără TVA);- constructii si instalatii: 113.701.136,25 lei (fără TVA);- montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 5.581.839,14 lei (fără TVA);- utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesita montaj: 51.704.478,00 lei (fără TVA);- utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj şi echipamente de transport: 3.000.000,00 lei (fără TVA);- dotari: 3.124.550,00 lei (fără TVA);- organizare de santier: 954.263,80 lei (fără TVA);- probe tehnologice si teste: 144.700,00 lei (fără TVA).