Se propune atribuirea unui contract de achizitie publica pentru Proiect Tehnic si Executie lucrari pentru obiectivul "REABILITAREA, EXTINDEREA SI MODERNIZAREA SEDIULUI PRIMARIEI DIN COMUNA COARNELE CAPREI, JUDETUL IASI", asa cum sunt acestea descrise in caietul de sarcini.
Serviciile de proiectare vor consta in: Proiect tehnic si detalii de executie, documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/a...
Se propune atribuirea unui contract de achizitie publica pentru Proiect Tehnic si Executie lucrari pentru obiectivul "REABILITAREA, EXTINDEREA SI MODERNIZAREA SEDIULUI PRIMARIEI DIN COMUNA COARNELE CAPREI, JUDETUL IASI", asa cum sunt acestea descrise in caietul de sarcini.
Serviciile de proiectare vor consta in: Proiect tehnic si detalii de executie, documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor;
Descrierea lucrarilor este disponibila în sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Valoarea totala estimata pentru acest obiectiv este de 853.507,08 lei fara TVA, conform Anexei III la contractul de finantare – Buget indicativ
Durata contractului si intervalele de timp cuprinse in documentatia de atribuire:
• 3 luni pentru finalizarea serviciilor de proiectare tehnica ;
•14 luni pentru finalizarea executiei lucrarilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA a contractului 853.507,08 lei fara TVA, defalcata astfel:
Valoarea estimata pentru toate prestarile de servicii : 31.128,10 lei fara TVA, formata din:
Cap.3.5.4.–Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor - 1.006,24 lei fara TVA
Cap.3.5.5. – Verificarea tehnica de calitate a PT si a DDE – 3.014,05 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. – Proiect tehnic si detalii de executie – 22.085,95 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1.- Asistenta tehnica din partea proiectantului – 5.021,86 lei fara TVA;
Valoarea estimata pentru executia lucrarilor : 822.378,98 lei fara TVA formata din :
2. – Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului – 20.711,69 lei fara TVA
4.1 – Constructii si instalatii – 726.940,29 lei fara TVA
4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale – 3.512,51 lei fara TVA
4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj – 66.192,63 lei fara TVA;
5.1 – Organizare de santier – 5.021,86 lei fara TVA.
Nota: Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare cel mai tarziu, cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care solicitarile sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1)