Obiectivul principal al contractului este prestarea serviciilor privind " Proiect tehnic si detalii de executie, verificare tehnica de calitate si intocmire documentatii avize, asistenta tehnica din partea proiectantului’’, aferente obiectivului de investitii “Reabilitare şi modernizare clădire existenţa (corp principal Şcoala Gimnaziala), desfiintare centrala termica, construire anexa şi depozit lemne, amenajare teren spor...
Obiectivul principal al contractului este prestarea serviciilor privind " Proiect tehnic si detalii de executie, verificare tehnica de calitate si intocmire documentatii avize, asistenta tehnica din partea proiectantului’’, aferente obiectivului de investitii “Reabilitare şi modernizare clădire existenţa (corp principal Şcoala Gimnaziala), desfiintare centrala termica, construire anexa şi depozit lemne, amenajare teren sport şi incinta", prin Programului Operaţional Regional (POR) 2014-2020, Axa prioritara 10 – Imbunatatirea infrastructurii educationale,Obiectivul specific 10.1 – Creşterea gradului de participare la nivelul educatiei timpurii şi invatamantului obligatoriu, Cod SMIS 122086.
Determinarea valorilor estimate s-a facut pe baza documentatiilor tehnice intocmite de catre elaboratorul studiului de fezabilitate mixt. SC ADAL SOLUTIONS SRL-D, in conformitate cu bugetul contractului de finantare nr. 5998/31.08.2020 .
Devizul general elaborat la nivelul SF mixt, pentru prezenta investitie, achizitia de serviciilor de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor, cuprinde următoarele categorii de cheltuieli defalcate pe capitole astfel:
- Cap.3.5.4 Documentatii tehnice in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 1.250,00 lei fara TVA;
- Cap.3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 3.500,00lei fara TVA
- Cap 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie: 128.520,00lei fara TVA;
- Cap.3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor: 98.806,78 lei fara TVA;
NOTA: Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 9 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 3 zile de data limita de depunere a ofertelor.