Proiect tehnic si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: "Reabilitare, modernizare si extindere iluminat public Orasul Urlaţi, judeţul Prahova"
Valoarea estimata a serviciilor este de 148.765,75 este de lei, compusa din:
- Proiectare: 128.765,75 lei
3.2 Documentatii-suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii: 13.000 ...
Proiect tehnic si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: "Reabilitare, modernizare si extindere iluminat public Orasul Urlaţi, judeţul Prahova"
Valoarea estimata a serviciilor este de 148.765,75 este de lei, compusa din:
- Proiectare: 128.765,75 lei
3.2 Documentatii-suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii: 13.000 lei;
3.4 Certificarea performantei energetice si auditul energetic al cladirilor: 22.500 lei;
3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 2.000 lei;
3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie: 91.265,75 lei.
- Asistenta tehnica din partea proiectantului: 20.000 lei
3.8.1.1 pe perioada de executie a lucrarilor: 10.000 lei;
3.8.1.2 pentru participarea proiectantului la fazele determinante: 10.000 lei.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu devizul general intocmit de catre proiectant si aprobati prin HCL nr. 38 din 14.05.2020 privind aprobarea proiectului si a cheltuielilor aferente, precum si reaprobarea documentatiei tehnico-economice - studiu de fezabilitate si a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul "Reabilitare, modernizare si extindere iluminat public, Orasul Urlati, judetul Prahova".
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Conform art. 160, alin. (1), termenul limita pina la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare este cu 2 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare simplificat.