Urmare a prezentei proceduri se urmareşte realizarea obiectivului de investiţii Etapa I: "MODERNIZAREA, REABILITAREA ŞI EXTINDEREA TRASEULUI AZUGA - BUŞTENI - GURA VITIOAREI, PRIN ACCESIBILIZAREA GOLULUI ALPIN MUNŢII BAIULUI ŞI A DRUMURILOR JUDEŢENE DJ 102I, DJ 101T, DJ 102, DJ 100G – Tronson 1 Gura Vitioarei - Valea Doftanei
Lucrarile de reabilitare si modernizare ale tronsoanelor de drumuri judetene mentionate au o lu...
Urmare a prezentei proceduri se urmareşte realizarea obiectivului de investiţii Etapa I: "MODERNIZAREA, REABILITAREA ŞI EXTINDEREA TRASEULUI AZUGA - BUŞTENI - GURA VITIOAREI, PRIN ACCESIBILIZAREA GOLULUI ALPIN MUNŢII BAIULUI ŞI A DRUMURILOR JUDEŢENE DJ 102I, DJ 101T, DJ 102, DJ 100G – Tronson 1 Gura Vitioarei - Valea Doftanei
Lucrarile de reabilitare si modernizare ale tronsoanelor de drumuri judetene mentionate au o lungime totala de 41,160 km si se identifica astfel:
DJ 100 G km 0+000 – km 5+067 pe o lungime de 5,067 km;
DJ 102 km 28+ 500 – km 33+313 pe o lungime de 4,813 km;
DJ 101T km 0+000 – km 27+780 pe o lungime de 27,780 km;
DJ 102I km 27+500 – km 31+000 pe o lungime de 3,500 km.
Traseul propus spre modernizare si extindere este alcatuit din mai multe tronsoane de drumuri judetene si asigura conectivitate directa cu reteaua TEN-T intre Gura Vitioarei (DN1A) şi Vale Doftanei. Traseul are o lungime de aproximativ 41,160 km si asigura conectivitatea între unitati administrativ-teritoriale, ceea ce va determina cresterea gradului de accesibilitate a localitatilor, fluidizarea traficului din si spre localitatile situate pe traseul propus. De asemenea, asigura premisele unui acces mai rapid intre localitatile situate in zona montana si submontana a judetului si cu judetele invecinate.
Prin implementarea proiectului, tronsoanele drumurilor judetene vor beneficia de un profil nou, modernizat si reabilitat care va contribui la sporirea considerabila a capacitatii portante, asigurand conditii de siguranta rutiera atat a locuitorilor, cat si a celor care tranziteaza zona, utilizand acest drum cu deschidere catre caile rutiere nationale si direct catre cele europene care fac parte din reteaua TEN-T.
Potrivit devizului general realizat in cadrul Studiului de Fezabilitate, valoarea estimata totală pentru proiectarea este de 7.934.953,48 lei fără TVA , formata din:3.1.2. Raport privind impactul asupra mediului, 3.2 Documentaţii-suport şi cheltuieli pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii, 3.5.4 Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, 3.5.5 Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie, 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie, 3.8.1 Asistenţă tehnică din partea proiectantului ( 3.8.1.1 pe perioada de execuţie a lucrărilor si 3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii)
La ofertare nu se va depasi valoarea estimata totala de 7.934.953,48 lei fara TVA.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pana in a 22-a zi inainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire în a 12-a zi inainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.