Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin procedura de achizitie publica, conform prevederilor legale în vigoare, constă în îndeplinirea de către operatorul economic desemnat câştigător a serviciilor de elaborare a Proiectului pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (P.A.C.), inclusiv intocmirea documentatiei pentru obtinerea avizelor necesare emiterii Autorizatiei de Construire, Proiectului tehnic...
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin procedura de achizitie publica, conform prevederilor legale în vigoare, constă în îndeplinirea de către operatorul economic desemnat câştigător a serviciilor de elaborare a Proiectului pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (P.A.C.), inclusiv intocmirea documentatiei pentru obtinerea avizelor necesare emiterii Autorizatiei de Construire, Proiectului tehnic de executie, proiectului de organizare a executiei lucrarilor, detaliilor de executie, caietelor de sarcini, documentaţii necesare pentru realizarea branşamentelor la utilităţi, asistenţă tehnică pe toată perioada de derulare a investiţiei din partea proiectantului si executia lucrarilor proiectate pentru extinderea retelei de canalizare menajera si extinderea statiei de epurare in sat Dragalina, com. Dragalina, jud. Calarasi.
Procedura de atribuire/achiziţia este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de încheierea contractului de finanţare prin Programul National de Investitii “Anghel Saligny", semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi HG nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare nu se va semna, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării din partea MDLPA cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă şi/sau MDLPA nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă şi/sau MDLPA au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Clauza suspensiva produce efecte pentru un termen de 6 luni. In conditiile in care dupa expirarea valabilitatii clauzei, Autoritatea Contractanta nu poate asigura finantarea necesara incheierii contractului si implementarii acestuia, aceasta isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10.
In conformitate cu prev. art. I pct. 20 din OUG 107/2017, termenul in care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare.