Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect prestarea serviciilor de întocmire "Proiect tehnic – Reabilitare termică blocuri Lot 5: Str. Timişoara, nr. 2, bloc A, sc. A,B,C, str. Panselelor, nr. 1, bloc A5, str. Republicii, nr. 4, bloc BCR, str. Panselelor, nr. 1, bloc A3" (contractul cuprinde servicii de proiectare şi prestări ...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect prestarea serviciilor de întocmire "Proiect tehnic – Reabilitare termică blocuri Lot 5: Str. Timişoara, nr. 2, bloc A, sc. A,B,C, str. Panselelor, nr. 1, bloc A5, str. Republicii, nr. 4, bloc BCR, str. Panselelor, nr. 1, bloc A3" (contractul cuprinde servicii de proiectare şi prestări servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor şi pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, verificare proiect, certificat de performanta energetica).
Serviciile de intocmire a proiectului tehnic se vor contracta pe o durata de 45 de zile calendaristice, iar serviciile de asistenta tehnica se vor presta pe toată perioada de implementare a proiectului, până la finalizarea implementării proiectului aşa cum este stabilită în contractul de finanţare.
Scopul acestui contract îl reprezintă intocmirea proiectului tehnic în vederea estimarii costurilor privind executia lucrarilor pentru implementarea cu succes a proiectului "Proiect tehnic – Reabilitare termică blocuri Lot 5: Str. Timişoara, nr. 2, bloc A, sc. A,B,C, str. Panselelor, nr. 1, bloc A5, str. Republicii, nr. 4, bloc BCR, str. Panselelor, nr. 1, bloc A3", de către un ofertant cu experienţă ce va asigura specialişti şi personal autorizat în acest sens.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei – Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Solicitari de clarificari/Intrebari/comunicari" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.