Feedback
I.D.: 83016344

Proiect tehnic şi lucrări de execuţie pentru obiectivul "Punct control acces / securitate auto şi persoane, altele decât pasagerii"

Data publicarii
07.06.23 Exista 41.767 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45213331-2 45233226-9 71356200-0 79930000-2
Termenul limita pentru depunere:
06.07.23
Pretul estimativ:
11.457.114,87 RON - 11.457.114,87 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 07.06.23 Publicat la 14.06.23 Publicat la 24.06.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin Contractul supus prezentei achizitii se urmareste realizarea urmatoarelor obiective: Obiectivul 1 Realizarea unui post de control distinct pentru controlul persoanelor, vehiculelor şi mijloacelor aeroportuare care acced în ZSAR (zona de securitate cu acces restricţionat) şi ZOA (zona de operaţiuni aeriene). Obiectivul 2 Realizarea facilă a accesului în zonele securizate spre Aeroport din Şoseaua Alba Iulia şi spre Şose...
Prin Contractul supus prezentei achizitii se urmareste realizarea urmatoarelor obiective: Obiectivul 1 Realizarea unui post de control distinct pentru controlul persoanelor, vehiculelor şi mijloacelor aeroportuare care acced în ZSAR (zona de securitate cu acces restricţionat) şi ZOA (zona de operaţiuni aeriene). Obiectivul 2 Realizarea facilă a accesului în zonele securizate spre Aeroport din Şoseaua Alba Iulia şi spre Şoseaua Alba Iulia din incinta Aeroportului. Se vor analiza opţiunile prin care accesul înspre / dinspre Aeroport să se realizeze facil în ambele direcţii ale Şoselei Alba Iulia. Obiectivul 3 Creşterea gradului de securitate aeroportuară prin implementarea celor mai noi tehnologii pentru realizarea controlului de securitate. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 9 zile. In baza art. 173, alin (2) din Legea nr. 99/2016, Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare cu cel putin 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Conform art. 29, alin. (3) din HG nr. 394/2016, Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiect tehnic şi lucrări de execuţie pentru obiectivul "Punct control acces / securitate auto şi persoane, altele decât pasagerii"  
Achiziţionarea serviciilor de întocmire a documentaţiei D.A.L.I(Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de Interveţie) pentru obiectivul "Reabilitare,compartimentare, extindere si dotare clădire administrativa RA Aeroportul International Sibiu" 30.01.20
"CANALIZARE PLUVIALĂ ŞOSEAUA SIBIULUI" (PROIECTARE ŞI EXECUŢIE)  
Actualizare Documentatie Tehnico-Economica conform HG 907/2016 (Faza DALI/SF) si realizarea Documentatiei Tehnico-Economice la faza Proiect Tehnic de Executie la Obiectivul de investitii "Reabilitarea, modernizarea si echiparea cladirii Sectiilor Medicale din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu" 03.08.20
Actualizare Documentatie Tehnico-Economica conform HG 907/2016 (Faza DALI/SF) si realizarea Documentatiei Tehnico-Economice la faza Proiect Tehnic de Executie la Obiectivul de investitii "Reabilitarea, modernizarea si echiparea cladirii Sectiilor Medicale din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu" 03.08.20
Actualizare Documentatie Tehnico-Economica conform HG 907/2016 (Faza DALI/SF) si realizarea Documentatiei Tehnico-Economice la faza Proiect Tehnic de Executie la Obiectivul de investitii "Reabilitarea, modernizarea si echiparea cladirii Sectiilor Medicale din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu" 24.09.20
Actualizare Documentatie Tehnico-Economica conform HG 907/2016 (Faza DALI/SF) si realizarea Documentatiei Tehnico-Economice la faza Proiect Tehnic de Executie la Obiectivul de investitii "Reabilitarea, modernizarea si echiparea cladirii Sectiilor Medicale din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu" 24.09.20
Servicii de elaborare DTAC + DTOE + PT + DDE + verificarea tehnică a proiectului + asistenţă tehnică pe perioada execuţiei pentru obiectivul de investiţii: "RENOVAREA ENERGETICĂ A SĂLII POLIVALENTE TRANSILVANIA SIBIU" 16.10.24
Salubrizare staţii c.f de pe raza de activitate a Sucursalei Regionala de Căi Ferate Braşov şi Servicii de salubrizare în clădirea SEDIULUI Sucursalei Regionala CF Brasov - str. Politehnicii nr. 1" – 11 loturi – ACORD CADRU 3 ani (36 luni) 22.04.24
Servicii de actualizare a Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI), realizarea documentaţiilor la faza de PT+POE+PAC cu relocare de utilităţi şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii: ,, Reabilitare şi modernizare DJ 106E Cristian (int DN) – Orlat – Sibiel – Vale - Sălişte – Galeş - Tilişca – Rod – Poiana Sibiului, Jina - lim. Jud. Alba" 18.01.23