Feedback
I.D.: 54903111

PROIECT – TEMA DE PROIECTARE pentru realizarea obiectivului de investiţii "Sediu nou pentru Spitalul de Urgenţă al M.A.I. "Prof. Dr. Dimitrie Gerota" în incinta imobilului situat în şoseaua Privighetorilor nr.1A, sector 1, municipiul Bucureşti

Data publicarii
09.03.21 Exista 730.380 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79314000-8 71241000-9 79930000-2
Termenul limita pentru depunere:
19.03.21
 
 
Documente participare:
  1. Document privind consultarea pietei-semnat.pdf
  2. GEROTA - TEMA PROIECTARE SPITAL 05.03.2021 FINAL-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acest document oferă un rezumat al procesului consultării pieţei în ceea ce priveşte întocmirea TEMEI DE PROIECTARE, a caietului de sarcini şi estimarea valorii, în vederea achiziţionării de STUDIU DE FEZABILITATE " Sediu nou pentru Spitalul de Urgenţă al M.A.I. "Prof. Dr. Dimitrie Gerota". Acest document nu reprezintă decizia Autorităţii Contractante cu privire la conţinutul Strategiei de contractare pentru derularea proce...
Acest document oferă un rezumat al procesului consultării pieţei în ceea ce priveşte întocmirea TEMEI DE PROIECTARE, a caietului de sarcini şi estimarea valorii, în vederea achiziţionării de STUDIU DE FEZABILITATE " Sediu nou pentru Spitalul de Urgenţă al M.A.I. "Prof. Dr. Dimitrie Gerota". Acest document nu reprezintă decizia Autorităţii Contractante cu privire la conţinutul Strategiei de contractare pentru derularea procedurii de achiziţie asociate acestei consultări a pieţei. Informaţiile oferite de către persoanele/organizaţiile respondente/participante la întâlnirile de consultare nu le vor aduce avantaje sau dezavantaje acestora în perspectiva derulării procedurii de atribuire asociate acestei consultări a pieţei. Răspunsurile sau participarea operatorilor economici la această consultare a pieţei nu vor constitui în nici un caz un motiv de excludere în cadrul viitoarei proceduri de atribuire. Această consultare a pieţei nu are ca scop selectarea unui anumit ofertant pentru viitoarea procedură de atribuire. Această consultare a pieţei precede procedura de atribuire din care face parte şi nu se substituie procesului de selecţie. Respondenţii/participanţii nu depun cereri de participare sau oferte ca răspuns la această consultare a pieţei. Participarea la această consultare a pieţei este pur voluntară. Autoritatea contractantă nu acordă şi nu va acorda compensaţii financiare pentru participanţii la consultarea pieţei şi nici nu rambursează/nu va rambursa cheltuielile efectuate cu ocazia participării în cadrul acesteia.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SISTEM DE PLANIFICARE A RESURSELOR INTREPRINDERII (SPRI) 07.07.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii servicii de organizare evenimente, informare, promovare, publicitate şi conexe care se vor derula în implementarea jaloanelor 177,185, 416, 417, 418, 419 - PNRR 22.05.23
DRP este în etapa de planificare/pregătire a procesului de achiziţie publică pentru atribuirea contractului de servicii de transport intern şi internaţional de persoane cu autocarul în vederea elaborării documentaţiei de atribuire pentru programul de Tabere ARC 12.02.24
Servicii de închiriere cabine şi instalaţii de traducere simultană şi echipamente necesare precum şi alte bunuri/servicii conexe necesare asigurării spaţiilor, facilităţilor şi serviciilor, alocate pentru Conferinţa Plenipotenţiarilor Uniunii Internaţionale a Telecomunicaţiilor 02.05.22
Autoutilitara VAN/Furgon termoizolată, cu agregat frigorific, pentru activităţile specifice derulate de către Staţiunea Zoologică Sinaia pentru transportul alimentelor 16.09.22
Achiziţionarea serviciilor şi a echipamentelor IT (inclusiv software/licenţe) necesare în vederea dezvoltării şi implementării noului sistem informatic PREVENT. CPV:48900000-7, 72240000-9,30211300-4 , 72212422-3 ,39300000-5 80510000-2 28.12.23