Feedback
I.D.: 98438422

Programul social de interes naţional de susţinere a cuplurilor şi a persoanelor singure, pentru creşterea natalităţii

Data publicarii
11.06.24 Exista 719.340 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
98000000-3 72000000-5
Termenul limita pentru depunere:
14.06.24
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Necesitatea şi oportunitatea rezidă din următoarele funcţionalităţi: • Atât beneficiarii, cât şi farmaciile şi unităţile sanitare partenere vor avea posibilitatea creării unor conturi pe Platforma online, prin intermediul căreia se vor derula toate procesele necesare derulării Programului; • Reducerea timpului necesar pentru procesarea documentelor, semnarea contractelor, emiterea de vouchere, decontarea serviciilor pres...
Necesitatea şi oportunitatea rezidă din următoarele funcţionalităţi: • Atât beneficiarii, cât şi farmaciile şi unităţile sanitare partenere vor avea posibilitatea creării unor conturi pe Platforma online, prin intermediul căreia se vor derula toate procesele necesare derulării Programului; • Reducerea timpului necesar pentru procesarea documentelor, semnarea contractelor, emiterea de vouchere, decontarea serviciilor prestate de parteneri; • Monitorizarea facilă a statusului dosarelor şi a proceselor de decontare; • Posibilitatea emiterii de rapoarte şi statistici; • Beneficiarii şi partenerii vor avea acces facil la documentele şi informaţiile necesare, reducând timpul destinat unei corespondenţe electronice/telefonice; • Asigurarea protecţiei datelor prin măsuri de securitate cibernetică avansate; • Platforma va permite adăugarea de noi funcţii pe măsură ce cerinţele programului evoluează. II. Serviciile ce urmează a fi contractate Pentru a estima un cost total al acestor servicii integrate, dar şi pentru a trasa circuitul clar şi transparent al proceselor, propunem împărţirea serviciilor pe etape, după cum urmează: 1. Etapa I: Înscrierea solicitanţilor* şi a partenerilor În cadrul primei etape, sunt prevăzute următoarele activităţi: Autentificare şi înregistrare Solicitanţi: - Solicitantul îşi creează un cont pe Platforma digitală şi se autentifică. - Completează formularul de înscriere, conform Normelor metodologice, încarcă documentele solicitate şi selectează clinica din lista de clinici partenere. a. Dacă acesta nu completează toate câmpurile din formularul de înscriere sau nu încarcă toate documentele, platforma va afişa un mesaj în acest sens, solicitantului nefiindu-i permisă înscrierea – implicit, nu va primi număr de înregistrare. b. Dacă toate câmpurile sunt completate, toate documentele sunt încărcate şi clinica este selectată, aplică şi primeşte un număr de înregistrare, afişând în conturile solicitanţilor statusul dosarului. Operatorul economic este responsabil de asigurarea securităţii şi integritatea platformei pentru prevenirea tentativelor de spam şi abuz, prin implementarea unei metode automate de determinare dacă solicitantul care se înscrie este uman sau nu. Comisia/ comisiile de evaluare şi contestaţii: - Dosarul intră în procesul de analiză şi evaluare (statusul afişat va fi "În analiză") de către comisia/comisiile de evaluare stabilite la nivelul MFTES, proces ce va dura maximum 60 zile calendaristice de la depunerea documentaţiei complete; - Comisia/Comisiile de evaluare verifică documentele depuse: a. Dacă dosarul nu este complet, se solicită informaţii/documente care vor trebui încărcate de către solicitanţi în termen de 10 zile de la Notificarea de către comisie, dosarul primind statusul "Incomplet"; b. Dacă solicitantul nu încarcă documentele solicitate în termenul prevăzut, câmpurile se blochează automat şi dosarul primeşte statusul "Respins"; notificarea se va realiza din platformă, respectiv solicitantul o va primi în contul creat; c. Dacă după analiza dosarului, solicitantul nu îndeplineşte condiţiile de eligibilitate, dosarul respectiv va primi statusul "Neeligibil"; d. Dacă dosarul este complet, dosarul va primi statusul "Eligibil"; e. Dacă Solicitantul este nemulţumit de rezultatul obţinut, acesta poate depune contestaţie, iar dosarul va primi statusul de "Contestaţie"; f. Dacă Solicitantul/Beneficiarul renunţă la înscriere, dosarul primeşte statusul "Retras" - După finalizarea procesului de analiză şi evaluare, comisia/comisiile de evaluare vor încheia un Raport de evaluare care va fi generat în cadrul Platformei digitale, cu posibilitatea exportării documentului (în format editabil); - După soluţionarea eventualelor contestaţi, comisia de contestaţii vor încheia un Raport care va fi generat în cadrul Platformei digitale, cu posibilitatea exportării documentului (în format editabil). Note suplimentare: - Atât Comisia/comisiile de eligibilitate, cât şi cea de contestaţii vor avea acces la conturi distincte în care vor putea vizualiza/edita strict dosarele repartizate şi analizate, respectiv doar contestaţiile depuse spre soluţionare; - Notificările privind completarea dosarelor – se realizează prin intermediul Platformei, respectiv comisia/comisiile de eligibilitate vor avea posibilitatea de a completa un câmp cu solicitarea de completare a dosarului depus, aceasta fiind transmisă în contul Solicitantului care trebuie să realizeze completarea; acestuia i se vor debloca nişte câmpuri în care va putea completa informaţii/încărca documente; - Posibilitatea afişării statusului dosarului în contul fiecărui Solicitant; - Transmiterea nr. de înregistrare al dosarului în contul Solicitantului; - Posibilitatea generării de rapoarte – atât de către comisia/comisiile de evaluare, precum şi de către cea de contestaţii. *Clarificare: a) Beneficiar - cuplul infertil, căsătorit/necăsătorit, sau femeia singură infertilă, cărora li s-a diagnosticat o afecţiune incompatibilă cu reproducerea pe cale naturală de către un medic cu specialitate în obstetrică-ginecologie şi competenţă în tratamentul infertilităţii cuplului şi reproducere umană asistată medical, care dobândesc această calitate din momentul în care sunt declaraţi eligibili de către Comisia de evaluare/Comisiile de evaluare; b) Solicitant - cuplul infertil, căsătorit/necăsătorit, sau femeia singură infertilă, care depun cererea de înscriere în Program şi care îşi menţin această calitate până la momentul în care sunt declarate eligibile de către Comisia de evaluare/ Comisiile de evaluare. Autentificare şi înregistrare farmacii şi unităţi sanitare partenere Farmaciile şi unităţile sanitare care devin partenere îşi vor putea crea un cont pe Platforma digitală, unde se vor autentifica şi în cadrul căruia vor încărca documentele necesare procesului de decontare. Acestea vor putea fi vizualizate de comisia/comisiile de recepţie calitativă şi cantitativă. 2. Etapa II: Eligibilitate şi emitere vouchere Din momentul în care Solicitanţii sunt declaraţi eligibili de către Comisia de evaluare/Comisiile de evaluare, aceştia devin Beneficiari. În momentul declarării lor ca Beneficiari, Contractul va fi generat automat în contul Beneficiarului – completat cu datele Beneficiarului/Beneficiarilor. Acesta va putea fi descărcat de către Beneficiar în format p.d.f., nu în format editabil, iar după semnarea acestuia (în termen de 5 zile calendaristice de la primirea acestuia), îl încarcă în Platforma digitală. Dacă acesta nu este valid, primeşte statusul de "Modificare contract", se comunică prin intermediul Platformei modificările ce trebuie efectuate, apoi Beneficiarul îl încarcă din nou. După semnarea acestuia de către reprezentantul MFTES, Contractul se încarcă din nou în Platforma, devenind disponibil şi Beneficiarului, dosarul primind astfel statusul "Contract confirmat". Dacă în termen de 5 zile calendaristice de la primirea acestuia, Beneficiarul/ Beneficiarii nu semnează contractul, câmpul de încărcare al documentului devine indisponibil, beneficiarul fiind declarat "Respins". Platforma va permite generarea unui raport în baza căruia se va transmite către operatorul economic comanda pentru vouchere, urmând ca acesta să le asigneze în conturile Beneficiarilor, respectiv va genera voucherele digitale – voucher medicamente şi voucher proceduri medicale. Acestea vor cuprinde datele de identificare ale Beneficiarului, valoarea voucherului, precum şi seria unică. Note suplimentare: - Platforma digitală va permite încărcarea de documente, precum şi blocarea câmpurilor atunci când termenele stabilite sunt depăşite; - Posibilitatea afişării statusului dosarului în contul fiecărui Beneficiar; - Generarea automata în conturile Beneficiarilor a Contractelor; - Generarea automată în conturile Beneficiarilor a voucherelor; - Posibilitatea generării de rapoarte; 3. Etapa III: Decontarea serviciilor prestate de farmacii şi unităţi sanitare partenere În cadrul Platformei digitale, farmaciile şi unităţile sanitare partenere vor încărca în contul creat, documentele justificative în vederea decontării. Operatorul economic va verifica documentele justificative şi va întocmi un centralizator semnat, pe care îl va încărca în Platforma digitală. Comisia/comisiile de recepţie calitativă şi cantitativă vor putea vizualiza documentele încărcate de farmaciile şi unităţile sanitare partenere în vederea verificării acestora cu centralizatorul menţionat anterior, vor avea câmpuri în care să poată solicita eventuale clarificări/documente, iar pe de altă parte, farmaciile şi unităţile sanitare partenere vor putea să răspundă şi să încarce documente. Platforma digitală va avea opţiunea de a genera un proces verbal de recepţie calitativă şi cantitativă. 4. Alte activităţi/servicii prestate de către operatorul economic a) Selecţia şi contractarea farmaciilor şi unităţilor sanitare conform Normelor metodologice b) Centralizarea situaţiilor şi documentelor justificative în vederea realizării deconturilor; c) Asigurarea securităţii prelucrării datelor cu caracter personal şi a stocării acestora, conform legislaţiei naţionale şi internaţionale aplicabile domeniului, în vigoare; d) Arhivarea, criptarea şi predarea tuturor documentelor şi informaţiilor stocate în Platforma digitală aferente implementării Programului în vederea predării către MFTES. Înscrierile se realizează până la declararea în limita a 10.000 de beneficiari ca fiind eligibili, iar voucherele se emit până la sfârşitul anului 2024, în limita a 10.000 beneficiari. Serviciile de decontare a voucherelor utilizate se vor presta până la ultimul decont depus. Termenul de implementare a soluţiilor solicitate pentru derularea Programului este de 10 zile de la semnarea contractului de prestări servicii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Platforma de aplicaţii media: browser Web App, iOS mobile app, Android mobile app, Apple TV app, Android TV/Google TV, LG Smart TV app WebOS, VIDAA Smart TV, Samsung Smart TV Tizen OS app 11.04.24
Se solicită prezentarea unei oferte de realizare de aplicaţii pentru următoarele: browser Web App, Smart TV şi telefoane mobile după cum urmează: iOS mobile app, Android mobile app, Apple TV app, Android TV, LG Smart TV app, WebOS, Samsung Smart TV Tizen OS app, Vidaa OS for smart TV 03.04.24
Realizare unei aplicaţii pentru următoarele: browser Web App, Smart TV şi telefoane mobile după cum urmează: iOS mobile app, Android mobile app, Apple TV app, Android TV, LG Smart TV app, WebOS, Samsung Smart TV Tizen OS app, Vidaa OS for smart TV 25.04.24
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 30.08.21
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 17.08.21
Estimarea costului achiziţiei publice de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului plătit din fonduri publice prin proiectul “Transparenţă şi competenţă în sectorul public". 28.07.20
Stabilirea valorii estimate pentru achiziţia ce are ca obiect "Servicii de arhivare, depozitare şi gestionarea a documentelor Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014 -2020". 19.06.19
Achiziţionarea de software pentru implementarea proiectului cu titlul "Să ne protejăm mai bine viitorul! Cybersecurity avansat" cod SMIS 133334.  
PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI DE REPARAŢII STRĂZI, PARTE CAROSABILĂ ŞI TROTUARE ÎN MUNICIPIUL BUCUREŞTI 20.11.23
SUSPENDATA - PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI DE REPARAŢII STRĂZI, PARTE CAROSABILĂ ŞI TROTUARE ÎN MUNICIPIUL BUCUREŞTI 20.11.23