Feedback
I.D.: 32259754

Produse petroliere, necesare anului 2019

Data publicarii
26.11.18 Exista 45.045 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
09100000-0
Termenul limita pentru depunere:
10.12.18
Pretul estimativ:
160.000,00 MDL
Documente participare:
  1. 20181126113622_anunt_-_invitatie_de_participare_cop_ 2019.docx
  2. 20181126113622_DUAE.docx
  3. 20181126113623_documentatia_standard_cop.docx
Locul realizarii:
Republica Moldova
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ANUN?/INVITA?IE DE PARTICIPARE la procedura de achiziţie a bunurilor/serviciilor prin cererea ofertelor de preţuri [Formatul documentului nu va fi modificat] 1. Denumirea autorităţii contractante: IMSP Spitalul Raional Cantemir 2. IDNO: ____1003603150382 3. Tip procedură achiziţie: _Cererea ofertelor de preţuri 4. Obiectul achiziţiei: _Produse petroliere, necesare anului 2019. 5. Cod CPV: _09000000-3 Acest anunţ de particip...
ANUN?/INVITA?IE DE PARTICIPARE la procedura de achiziţie a bunurilor/serviciilor prin cererea ofertelor de preţuri [Formatul documentului nu va fi modificat] 1. Denumirea autorităţii contractante: IMSP Spitalul Raional Cantemir 2. IDNO: ____1003603150382 3. Tip procedură achiziţie: _Cererea ofertelor de preţuri 4. Obiectul achiziţiei: _Produse petroliere, necesare anului 2019. 5. Cod CPV: _09000000-3 Acest anunţ de participare este întocmit în scopul achiziţionării __produse petroliere, necesare anului 2019._ [obiectul achiziţiei] conform necesităţilor _IMSP Spitalul Raional Cantemir [denumirea autorităţii contractante] (în continuare – Cumpărător) pentru perioada bugetară 2019, este alocată suma necesară din: ___CNAM. [sursa banilor publici] Cumpărătorul invită operatorii economici interesaţi, care îi pot satisface necesităţile, să participe la procedura de achiziţie privind livrarea/prestarea următoarelor bunuri /servicii: Nr. Lot Poziţia Denumirea CPV Cantitatea Unitatea de măsura Descriere 1 Benzină 09132000-3 6600 litri A-95 2 Benzină 09132000-3 3500 litri A-92 3 Motorină 09134200-9 200 litri 6. Termenul de livrare-lunar, începînd cu ianuarie 2019, prin card, la staţiile PECO a furnizorului. 7. Documentele/cerinţele de calificare pentru operatorii economici includ următoarele: Nr. d/o Denumirea documentului/cerinţei Cerinţe suplimentare faţă de document Obligativitatea 1 Informaţie despre ofertant Confirmată prin semnătura şi ştampila participantului Da 2 Oferta confirmată prin semnătura şi ştampila participantului. Da 3 Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii sau extras Emis de Camera Înregistrării de Stat – copie – confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului. Da 4 Certificat de atribuire a contului bancar Copie–confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului Da 5 Certificat cu privire la situaţia contribuabilului original eliberat de Inspectoratul Fiscal Da 6 Ultimul raport financiar/statistic Copie–confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului Da 7 Licenţa de activitate Copie–confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului Da 8 Certificat de confirmare a produsului Copie- confirmată prin semnătură şi ştampila participantului. Da 9 Harta staţiilor PECO Amplasarea staţiilor PECO pe întreg teritoriu al RM, inclusiv în or.Cantemir. Da 10 Formularul DUAE Se anexează Da 8. Operatorii economici interesaţi pot obţine informaţie suplimentară sau pot solicita clarificări de la autoritatea contractantă la adresa indicată mai jos: a) Denumirea autorităţii contractante: _IMSP Spitalul Raional Cantemir b) Adresa: _or.Cantemir, st.Testemiţanu 1 c) Tel: _0273 – 22448; 22799; 076002790 d) Fax: _0273 - 22448 e) E-mail: _srcantemir@mail.ru f) Numele şi funcţia persoanei responsabile: _Elena Butmalai 9. Întocmirea ofertelor: Oferta şi documentele de calificare solicitate vor fi întocmite clar, fără corectări, cu număr şi dată de ieşire, cu semnătura persoanei responsabile şi urmează a fi prezentate: - pînă la: . - pe: - pe adresa: or.Cantemir, str.Testemiţanu 1, et.IV, bir.426. Ofertele întîrziate vor fi respinse. 10. Criteriul de atribuire este: cel mai mic preţ, corespunderea cerinţelor tehnice şi de calificare. 11. Termenul de valabilitate a ofertelor: 30 de zile. 12. Garanţia pentru ofertă: „Nu se cere”. 13. Contestaţiile depuse pe marginea procedurii de cerere a ofertelor de preţuri se depun la sediul Agenţia Naţională pentru Soluţionarea Contestaţiilor la adresa : [indicaţi adresa] 14. Valoarea estimată a achiziţiei, fără TVA, lei: __160000 lei MD Conducătorul grupului de lucru: ________________________Iurie Mihaescu__ L.?.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu