Achizitionarea de PRODUSE PE BAZA DE CARNE, CARNE SI PESTE, impartita in 6 loturi, necesare pentru asigurarea hranei beneficiarilor institutionalizati in cadrul subunitatiloraflate in subordinea DGASPC BOTOSANI în perioada 01.05.2019-30.04.2021. DGASPC BOTOSANI va încheia acord-cadru pentru furnizare PRODUSE PE BAZA DE CARNE, CARNE SI PESTE pentru o perioada de 24 luni,cu maxim 3 operatori economici, fara reluarea competiţi...
Achizitionarea de PRODUSE PE BAZA DE CARNE, CARNE SI PESTE, impartita in 6 loturi, necesare pentru asigurarea hranei beneficiarilor institutionalizati in cadrul subunitatiloraflate in subordinea DGASPC BOTOSANI în perioada 01.05.2019-30.04.2021. DGASPC BOTOSANI va încheia acord-cadru pentru furnizare PRODUSE PE BAZA DE CARNE, CARNE SI PESTE pentru o perioada de 24 luni,cu maxim 3 operatori economici, fara reluarea competiţiei , Conform art. 118 lit. a) din Legea 98/2016 , art. 107 alin.(1) si alin.(2) lit. a) si art. 138 alin (3) din Hotararea nr. 395/2016 contractele subsecvente se vor încheia cu operatorii economici semnatari ai acordului cadru,care au pretul cel mai scazut /lot ,pentru intreaga cantitate maxima a lotului respectiv (loturile câstigate la acordul cadru), în functie de necesitati.Se vor încheia contracte subsecvente anual, în funcţie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinaţie, pentru că la momentul demararii procedurii de achiziţie autoritatea contractanta nu cunoaşte cantităţile exacte şi nici bugetul alocat pentru hrana beneficiarilor pana la 30.04.2021. Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si ale contractelor subsecvente conform prevederi caiet de sarcini si a listei Loturilor din prezenta fisa de date.Procedura de achiziţie va fi organizată cu depunerea ofertei pentru unul,mai multe loturi sau pentru toate loturile. Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului caruia îi va fi atribuit contractul subsecvent: PRETUL CEL MAI SCAZUT. 1)Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare.Raspunsul autoritatii contractante la solicitarile de clarificari va fi transmis cu cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor conform art.161 alin(1)/Lg.98/2016; 2)Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:15 zile