Feedback
I.D.: 33941290

PRODUSE LACTATE IMPARTITE IN 5 LOTURI

Data publicarii
20.02.19 Exista 96.714 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15500000-3
Termenul limita pentru depunere:
27.03.19
 
 
Documente participare:
  1. 2-CN1009138.zip
Locul realizarii:
Botoşani
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea de " Produse lactate”, impartite in 5 loturi, necesare pentru asigurarea hranei beneficiarilor institutionalizati in cadrul subunitatilor aflate in subordinea DGASPC BOTOSANI in perioada 01.05.2019-30.04.2021: Lot 1: Produse lactate: lapte lichid pasteurizat, lapte batut, iaurt simplu, smantana, unt, cascaval, branza telemea, branza proaspata de vaci, branza topita triunghi; Lot 2: Cas proaspat; Lot 3: Lap...
Achizitionarea de " Produse lactate”, impartite in 5 loturi, necesare pentru asigurarea hranei beneficiarilor institutionalizati in cadrul subunitatilor aflate in subordinea DGASPC BOTOSANI in perioada 01.05.2019-30.04.2021: Lot 1: Produse lactate: lapte lichid pasteurizat, lapte batut, iaurt simplu, smantana, unt, cascaval, branza telemea, branza proaspata de vaci, branza topita triunghi; Lot 2: Cas proaspat; Lot 3: Lapte praf; Lot 4: Iaurt cu fructe; Lot 5: Inghetata vafa. In cazul lotului 2 - Cas proaspat si lotului 5- Inghetata vafa, produsele sunt necesare doar pe perioada verii, motiv pentru care ele vor fi comandate doar pentru lunile de vara. Pentru celelalte loturi, respectiv lot 1, lot 3 si lot 4, produsele sunt necesare pe toata perioada anului. Se va incheia Acord-cadru pentru o perioada de 24 luni, fara reluarea competiţiei, cu maxim 3 operatori economici pe lot, conform art. 118 lit. a) din legea 98/2016, art. 107 alin.(1) si alin.(2) lit. a) din HG 395/2016 si art. 138 - (3) din HG 395/2016. Contractele subsecvente se vor incheia cu operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, care au pretul cel mai scazut/lot, pentru intreaga cantitate maxima a lotului respectiv (loturile castigate la acordul-cadru), in functie de necesitati. Se vor încheia contracte subsecvente anual, în funcţie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinaţie, pentru ca la momentul demararii procedurii de achiziţie autoritatea contractanta nu cunoaşte cantităţile exacte şi nici bugetul alocat pentru hrana beneficiarilor pana la 30.04.2021. Cantitatile minime si maxime ale acordului-cadru si ale contractelor subsecvente sunt conform prevederilor caietului de sarcini si a listei loturilor din prezenta fisa de date. Procedura de achiziţie va fi organizată cu depunerea ofertei pentru unul, mai multe sau pentru toate loturi. Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului caruia ii va fi atribuit contractul subsecvent: PRETUL CEL MAI SCAZUT/lot. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare. Răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări va fi transmis cu cel puţin 10 zile, înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art.161 alin(1)/Lg.98/2016. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu