Feedback
I.D.: 51021685

Produse de protecţie şi prevenire împotriva Coronavirus (SARS CoV-2)

Data publicarii
28.10.20 Exista 105.740 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000-3
Termenul limita pentru depunere:
18.11.20
Pretul estimativ:
436.800,00 RON - 436.800,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 29.10.20 Publicat la 05.11.20 Publicat la 11.11.20
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul acordului-cadru este achiziţionarea de echipamente de protecţie specifice de tip măşti chirurgicale de unică folosinţă, mănuşi de protecţie de unică folosinţă nesterile, gel dezinfectant pentru mâini şi alcool sanitar pentru dezinfectarea suprafeţelor după cum urmează: LOT 1: Măşti chirurgicale de unică folosinţă; LOT 2: Mănuşi de protecţie de unică folosinţă nesterile; LOT 3: Gel dezinfectant pentru mâini şi alc...
Scopul acordului-cadru este achiziţionarea de echipamente de protecţie specifice de tip măşti chirurgicale de unică folosinţă, mănuşi de protecţie de unică folosinţă nesterile, gel dezinfectant pentru mâini şi alcool sanitar pentru dezinfectarea suprafeţelor după cum urmează: LOT 1: Măşti chirurgicale de unică folosinţă; LOT 2: Mănuşi de protecţie de unică folosinţă nesterile; LOT 3: Gel dezinfectant pentru mâini şi alcool sanitar . 1. Tip de acord-cadru: acord-cadru cu un singur operator economic, pentru fiecare lot în parte; 2. Durata acordului-cadru: 2 (doi) ani; 3. Tipurile şi cantităţile sunt conform prevederilor caietului de sarcini; 4. Nivelul minim şi maxim al cantităţii de produse ce se poate achiziţiona prin acordul-cadru: conform cu cerinţele caietului de sarcini - Cap. Cantitatea solicitata (tabel nr. 4, tabel nr. 5, tabel nr. 6 - pag. 10 -11); 5. Nivelul minim şi maxim al cantităţii de produse care poate face obiectul unui contract subsecvent: conform caietului de sarcini - Cap. Cantitatea solicitata (tabel nr. 7, tabel nr. 8, tabel nr. 9 - pag. 11 -12); 6. Valoarea totală estimată a achiziţiei, pentru întreaga durată a acordului-cadru pentru toate loturile, fără TVA: este de 436.800 lei, fără TVA; 7. Valoarea estimată pentru întreaga durată a acordului-cadru, pentru fiecare lot în parte, este după cum urmează: Lot 1: 240.000 Lei, fără TVA; Lot 2: 52.800 Lei, fără TVA; Lot 3: 144.000 Lei, fără TVA. 8. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent din cadrul fiecărui lot, fără TVA, este după cum urmează: Lot 1: 30.000 Lei fără TVA; Lot 2: 6.600 Lei fără TVA; Lot 3: 18.000 Lei fără TVA. Conform Art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, autoritatea contractanta va raspunde la solicitările de clarificări cu cel puţin 6 zile înainte de data stabilită pentru depunerea ofertelor (daca acestea au fost primite cu cel mult 9 zile calendaristice înainte de data stabilită pentru depunerea ofertelor).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Calculatoare şi Multifuncţionale, pentru Municipiului Baia Mare 25.06.20
Consumabile pentru imprimante, faxuri, copiatoare, multifuncţionale, pentru Primăria Municipiului Baia Mare 09.09.19
Întreţinerea dispozitivului rutier (indicatoare + semafoare) din municipiul Baia Mare  
Furnizarea fructelor (mere), produselor lactate - lapte UHT şi produselor de panificaţie în cadrul Programului pentru şcoli al României, pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din judeţul Maramureş în anul şcolar 2018-2022  
Achiziţie echipamente de sport, întreţinere fizică, recreere, mobilier urban şi echipamente pentru copii cu dizabilităţi 14.07.20
Achiziţie echipamente pentru locuri de joacă, echipamente de sport, întreţinere fizică, recreere şi mobilier urban în municipiul Baia Mare 22.05.19
Achiziție echipamente de sport, întreţinere fizică, recreere, mobilier urban și echipamente pentru copii cu dizabilități  
Achiziție echipamente de sport, întreţinere fizică, recreere, mobilier urban și echipamente pentru copii cu dizabilități  
ÎNTREŢINEREA ŞI MENŢINEREA ÎN STARE DE FUNCŢIONARE A SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN MUNICIPIUL BAIA MARE  
“Carburanti aferenti implementarii proiectului cu titlul: „ROMarmatia - abordare integrata a saraciei si excluziunii sociale”, Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020, Axa prioritara 4: Incluziunea sociala si combaterea saraciei, Contract POCU/18/4.1/102133 11.05.18