Feedback
I.D.: 56378541

Produse de ingrijire personala pentru beneficiarii de servicii sociale din centrele subodonate DGASPC Bacau

Data publicarii
26.04.21 Exista 167.060 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33700000-7
Termenul limita pentru depunere:
10.05.21
Pretul estimativ:
286.334,00 RON - 429.925,50 RON
Documente participare:
  1. ACORD CADRU PRODUSE DE INGRIJIRE.pdf
  2. CONTRACT SUBSECVENT PRODUSE DE INGRIJIRE.pdf
  3. CAIET DE SARCINI PRODUSE DE INGRIJIRE.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord- cadru:Produsele de ingrijire personala pentru beneficiarii de servicii sociale din cadrul D.G.A.S.P.C. Bacau propuse pentru achizitie sunt stabilite tinând cont de necesitatile identificate la nivelul fiecarui centru rezidential prin raportare la masurile propuse în conformitate cu cerintele caietului de sarcini, cu respectarea prevederilor art. 9 alin. (3) lit. a) din H.G. nr. 395/2016 privind normele de aplicare a ...
Acord- cadru:Produsele de ingrijire personala pentru beneficiarii de servicii sociale din cadrul D.G.A.S.P.C. Bacau propuse pentru achizitie sunt stabilite tinând cont de necesitatile identificate la nivelul fiecarui centru rezidential prin raportare la masurile propuse în conformitate cu cerintele caietului de sarcini, cu respectarea prevederilor art. 9 alin. (3) lit. a) din H.G. nr. 395/2016 privind normele de aplicare a legii achizitiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare, privind etapa de planificare/pregatire a procesului de achizitie publica, în vederea stabilirii condiţiilor specifice de desfăşurare a procesului de achizitie cât şi pentru asigurarea nivelului cantitativ si calitativ în condiţii de eficienţă, eficacitate si economicitate. Cantitatile estimate au fost stabilite in baza consumului lunar estimat pe anul 2021. Autoritatea contractanta intentioneaza ca in baza acordului cadru, sa incheie maxim 3 contracte subsecvente, in limita bugetului aprobat si a cantitatilor estimate, dupa cum urmeaza: 1.Contract subsecvent 1: 01.06.2021-31.12.2021 2.Contract subsecvent 2: 01.01.2022-30.04.2022 3.Contract subsecvent3:30.04.2022 - cel tarziu 01.06.2022, in situatia in care nu s-au consumat cantitatile estimate pe acordul cadru, dar nu mai tarziu de finalizarea procedurii de achizitie publica pentru incheierea unui nou acord cadru. Cantitatile efectiv consumate, pot diferi de cantitatile contractate in baza contractelor subsecvente. Furnizorul nu poate sa emita nici o pretentie in cazul in care nu se consuma intreaga cantitate contractata. Achizitorul va efecua plata numai pentru cantitatile reale, efectiv comandate. In perioada desfasurarii acordului-cadrul cantitatile pot fi modificate, in sensul cresterii sau diminuarii lor, fara modificarea prevederilor acordului-cadru si a pretului oferit de castigatorul procedurii de achizitie publica. Nota: Avand in vedere prevederile art.20. alin. (8) lit. f) si art. 108 alin. (1) din HG nr. 395/2016, apreciem ca documentatia de atribuire contine un set minim de informatii specifice, referitoare la estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru, precum si estimari care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele ce urmeaza sa fie atribuite pe durata acestuia, subliniem ca aceste cantitati minime si maxime reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata acordului cadru si nu cantitati exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante. Cantitatile efectiv consumate, pot diferi de cantitatile contractate in baza contractelor subsecvente. Furnizorul nu poate sa emita nici o pretentie in cazul in care nu se consuma intreaga cantitate contractata. Achizitorul va efecua plata numai pentru cantitatile reale, efectiv comandate. In perioada desfasurarii acordului-cadrul cantitatile pot fi modificate, in sensul cresterii sau diminuarii lor, fara modificarea prevederilor acordului-cadru si a pretului oferit de castigatorul procedurii de achizitie publica. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a patra zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor : 8.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu