Livrarea se va face la sediul autoritatii contractante, din Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova, cod postal 100298. Persoane de contact pt informatii suplimentare: salariatii din cadrul Serviciului Informatic si Administrativ (etaj 2, cam. 213). Factura fiscala va fi emisa pe numele Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova, cu sediul în loc. Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14-16, jud....
Livrarea se va face la sediul autoritatii contractante, din Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova, cod postal 100298. Persoane de contact pt informatii suplimentare: salariatii din cadrul Serviciului Informatic si Administrativ (etaj 2, cam. 213). Factura fiscala va fi emisa pe numele Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova, cu sediul în loc. Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova, Cod fiscal nr. 9770267.
Se solicita : REZERVA MOP 250 GR = 30; HARTIE IGIENICA 3 STRATURI PUFINA = 20 SETURI; SAPUN LICHID 1 LITRU = 10 BUC; MANUSI MENAJ , MARIMEA M = 20 PERECHI; SACI MENAJERI 120 LITRI = 50 ROLE; SACI MENAJERI 35 LITRI = 60 ROLE; BURETI VASE = 10 BUC; CIF CREMA 750 ML = 10 BUC; MATURA PLASTIC CU COADA LEMN = 4 BUC; ODORIZANT CAMERA , LEVANTICA = 2 BUC.