Feedback
I.D.: 34941663

PRODUSE DE IGIENA SI CURATENIE - 13 LOTURI

Data publicarii
02.04.19 Exista 135.215 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33751000-9
Termenul limita pentru depunere:
07.05.19
Pretul estimativ:
36.315,00 RON - 1.107.318,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1010371.zip
Locul realizarii:
Botoşani
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea de "Produse de igiena si curatenie", impartite in 13 loturi, necesare pentru asigurarea igienei si curateniei beneficiarilor institutionalizati in cadrul subunitatilor aflate in subordinea DGASPC Botosani in perioada 01.05.2019-30.04.2021, astfel: Lot 1: Produse de igiena si curatenie; Lot 2: Parfumuri si produse de toaleta; Lot 3: Aparate de ras si truse; Lot 4: Scutece de unica folosinta si absorbante igien...
Achizitionarea de "Produse de igiena si curatenie", impartite in 13 loturi, necesare pentru asigurarea igienei si curateniei beneficiarilor institutionalizati in cadrul subunitatilor aflate in subordinea DGASPC Botosani in perioada 01.05.2019-30.04.2021, astfel: Lot 1: Produse de igiena si curatenie; Lot 2: Parfumuri si produse de toaleta; Lot 3: Aparate de ras si truse; Lot 4: Scutece de unica folosinta si absorbante igienice; Lot 5: Hartie igienica; Lot 6: Produse de curatat; Lot 7: Clor; Lot 8: Dezinfectant; Lot 9: Maturi, perii si alte articole de menaj; Lot 10: Produse de ingrijire a mainilor si a unghiilor; Lot 11: Saci si pungi din polietilena; Lot 12: Hartie de copt si ambalaj; Lot 13: Hartie igienica, batiste, servete din hartie pentru maini si servete de masa. Se va incheia Acord-cadru pentru furnizare "Produse de igiena si curatenie" pentru o perioada de 24 luni, fara reluarea competiţiei, cu maxim 3 operatori economici pe lot, conform art. 118 lit. a) din Legea 98/2016, art. 107 alin.(1) si alin.(2) lit. a) din HG 395/2016 si art. 138 - (3) din HG 395/2016. Contractele subsecvente se vor incheia cu operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, care au pretul cel mai scazut/lot, pentru intreaga cantitate maxima a lotului respectiv (loturile castigate la acordul-cadru), in functie de necesitati. Se vor încheia contracte subsecvente anual, în funcţie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinaţie, pentru ca la momentul demararii procedurii de achiziţie autoritatea contractanta nu cunoaşte cantităţile exacte şi nici bugetul alocat pentru hrana beneficiarilor pana la 30.04.2021. Cantitatile minime si maxime ale acordului-cadru si ale contractelor subsecvente sunt conform prevederilor caietului de sarcini si a listei loturilor din prezenta fisa de date. Procedura de achiziţie va fi organizată cu depunerea ofertei pentru unul, mai multe sau pentru toate loturile. Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului caruia ii va fi atribuit contractul subsecvent: PRETUL CEL MAI SCAZUT, pe fiecare lot in parte. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare. Răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări va fi transmis cu cel puţin 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG 107/2017. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu