Achiziţionarea de ‘’Produse de curăţenie împărţite în 5 Loturi’’, necesare pentru asigurarea curăţeniei beneficiarilor instituţionalizaţi în cadrul subunităţilor aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului BOTOŞANI în perioada 01.09.2020 - 31.08.2022, astfel: Lot.1: Clor, Lor.2: Dezinfectant pentru suprafete, Lot.3: Clorura de var, Lot.4: Cloramina, Lot.5: Tablete dezinfectante (javel...
Achiziţionarea de ‘’Produse de curăţenie împărţite în 5 Loturi’’, necesare pentru asigurarea curăţeniei beneficiarilor instituţionalizaţi în cadrul subunităţilor aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului BOTOŞANI în perioada 01.09.2020 - 31.08.2022, astfel: Lot.1: Clor, Lor.2: Dezinfectant pentru suprafete, Lot.3: Clorura de var, Lot.4: Cloramina, Lot.5: Tablete dezinfectante (javel).Se vor achiziţiona produse prin încheierea unui acord-cadru cu maxim 3 agenti economici pentru o perioadă de 24 luni. Se vor încheia 2(două) contracte subsecvente la un interval de 1 (unu) an, ,în funcţie de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie, având in vedere faptul că la momentul demărarii procedurii de achiziţie autoritatea contractantă nu cunoaşte cantităţile exacte şi nici bugetul alocat pentru produsele de curăţenie destinate beneficiarilor până la data de 31.08.2022.Se va incheia Acord-cadru pentru furnizare "Produse de curatenie" pentru o perioada de 24 luni, fara reluarea competiţiei, cu maxim 3 operatori economici pe lot, conform art. 118 lit. a) din Legea 98/2016, art. 107 alin.(1) si alin.(2) lit. a) din HG 395/2016 si art. 138 - (3) din HG 395/2016. Contractele subsecvente se vor incheia cu operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, care au pretul cel mai scazut/lot, pentru intreaga cantitate maxima a lotului respectiv (loturile castigate la acordul-cadru), in functie de necesitati. Se vor încheia contracte subsecvente anual, în funcţie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinaţie, pentru ca la momentul demararii procedurii de achiziţie autoritatea contractanta nu cunoaşte cantităţile exacte şi nici bugetul alocat pentru curatenia spatiilor de cazare a beneficiarilor institutionalizati pana la 31.08.2022. Cantitatile minime si maxime ale acordului-cadru si ale contractelor subsecvente sunt conform prevederilor caietului de sarcini si a listei loturilor din prezenta fisa de date. Procedura de achiziţie va fi organizată cu depunerea ofertei pentru unul, mai multe sau pentru toate loturile. Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului caruia ii va fi atribuit contractul subsecvent: PRETUL CEL MAI SCAZUT, pe fiecare lot in parte. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare. Răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări va fi transmis cu cel puţin 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG 107/2017. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile.