Feedback
I.D.: 103191877

Produse de curatat si lustruit pentru subunitatile din cadrul D.G.A.S.P.C. Bacau

Data publicarii
25.09.24
Coduri CPV
39800000-0
Termenul limita pentru depunere:
02.10.24
Pretul estimativ:
804.652,78 RON - 804.652,78 RON
Documente participare:
  1. Draft contract 7-signed.pdf
  2. Caiet de sarcini 15-signed.pdf
  3. FisaDate_DF1226963.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produse de curatat si lustruit pentru subunitatile din cadrul D.G.A.S.P.C. Bacau pentru aprovizionarea acestora pentru o perioada de 12 luni de la semnarea acordului cadru . Baza legala: • REGULAMENTUL (UE) 2017/745 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ŞI AL CONSILIULUI din 5 aprilie 2017 privind dispozitivele medicale, de modificare a Directivei 2001/83/CE, a Regulamentului (CE) nr. 178/2002 şi a Regulamentului (CE) nr. 1223/20...
Produse de curatat si lustruit pentru subunitatile din cadrul D.G.A.S.P.C. Bacau pentru aprovizionarea acestora pentru o perioada de 12 luni de la semnarea acordului cadru . Baza legala: • REGULAMENTUL (UE) 2017/745 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ŞI AL CONSILIULUI din 5 aprilie 2017 privind dispozitivele medicale, de modificare a Directivei 2001/83/CE, a Regulamentului (CE) nr. 178/2002 şi a Regulamentului (CE) nr. 1223/2009 şi de abrogare a Directivelor 90/385/CEE şi 93/42/CEE ale Consiliului • Ordinul nr. 566/2020 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a titlului XX din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, referitoare la avizarea activităţilor în domeniul dispozitivelor medicale • ORDIN Nr. 1008/2016 din 6 septembrie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a titlului XX din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, referitoare la avizarea activităţilor în domeniul dispozitivelor medicale Cantitatile estimate au fost stabilite in baza consumului lunar estimat pe anul 2023. Autoritatea contractanta intentioneaza ca in baza acordului cadru, sa incheie maxim 3 contracte subsecvente, in limita bugetului aprobat si a cantitatilor estimate, dupa cum urmeaza: 1. Contract subsecvent 1 : 01.10.2024-31.12.2024 2. Contract subsecvent 2 : 01.01.2025-30.04.2025 3. Contract subsecvent 3 : 01.05.2025-30.12.2025 Cantitatile efectiv consumate, pot diferi de cantitatile contractate in baza contractelor subsecvente. Furnizorul nu poate sa emita nicio pretentie in cazul in care nu se consuma intreaga cantitate contractata. Achizitorul va efectua plata numai pentru cantitatile reale, efectiv comandate. In perioada desfasurarii acordului-cadrul cantitatile pot fi modificate, in sensul cresterii sau diminuarii lor, fara modificarea prevederilor acordului-cadru si a pretului oferit de castigatorul procedurii de achizitie publica. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a doua zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor : 4.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu