Feedback
I.D.: 48141018

Produse consumabile (hârtie) şi diverse articole de birou

Data publicarii
14.07.20 Exista 221.798 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197643-5 30197210-1 22852100-8 30197000-6 30199500-5 39263000-3
Pretul estimativ:
1.537,00 RON - 1.537,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produse consumabile şi articole de birou în conformitate cu cerinţele minime prevăzute în caietul de sarcini ataşat prezentei achiziţii directe. Potrivit acestuia produsele vor avea următoarele caracteristici tehnice minime: - Hârtie xerox reciclabilă A4, 80 g/mp, 500 coli/top, în cantitate de 60 topuri; - Biblioraft A4 plastificat, 75 mm, 318 mmx285 mm, cu colţuri metalice, şină, mecanism metalic şi buzunar lateral pentr...
Produse consumabile şi articole de birou în conformitate cu cerinţele minime prevăzute în caietul de sarcini ataşat prezentei achiziţii directe. Potrivit acestuia produsele vor avea următoarele caracteristici tehnice minime: - Hârtie xerox reciclabilă A4, 80 g/mp, 500 coli/top, în cantitate de 60 topuri; - Biblioraft A4 plastificat, 75 mm, 318 mmx285 mm, cu colţuri metalice, şină, mecanism metalic şi buzunar lateral pentru etichetă 7,5 cm, în cantitate de 30 buc.; - Dosare din plastic cu şină şi găuri pentru încopciat, diverse culori, format A4, în cantitate de 250 buc.; - Capsator metalic min. 50 coli, în cantitate de 5 buc; - Decapsator, în cantitate de 5 buc.; - Perforator min. 30 coli, în cantitate de 5 buc.; - Suport vertical din plastic pentru dosare, în cantitate de 10 buc.; - Memorie stick 32 Gb., în cantitate de 5 buc. Fiind produse achiziţionate în cadrul proiectului ”Management administrativ performant şi orientat către cetăţeni la nivelul UAT - Judeţul Suceava”, cod SMIS 135768, implementat în cadrul Programului Operaţional Capacitate Administrativă , Axa prioritară 2 – Administraţie publică şi sistem judiciar accesibile şi transparente, SE VA ÎNCHEIA UN CONTRACT DE FURNIZARE. ACCEPTAREA PREZENTEI ACHIZIŢII DIRECTE REPREZINTĂ ASUMAREA TUTUROR CERINŢELOR PREVĂZUTE ÎN CAIETUL DE SARCINI, pe care îl regăsiţi ataşat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu