Feedback
I.D.: 46720085

Produse alimentare conform necesităţilor IMSP Spitalul Raional Străşeni pentru sem. II, anul 2020

Data publicarii
28.05.20 Exista 51.192 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15800000-6 15811100-7 15831000-2 15821200-1
Termenul limita pentru depunere:
17.06.20
Pretul estimativ:
958.000,00 MDL
Documente participare:
  1. 20200528133824_documentatia standard ld prod. alim. sem ii.docx
  2. 20200528133824_anunt de participare- produse alimenatre sem ii, 2020.semnat.pdf
Locul realizarii:
Republica Moldova
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
-În cazul loturilor nr. 1-10, livrarea va avea loc la depozitul autorităţii contractante or. Străşeni, str. Toma Ciorbă 11/1, DDP – Franco destinaţie vămuit, Incoterms 2013, pe parcursul lunilor 01.07.2020-31.12.2020, condiţiile de livrare se vor stabili de comun acord; -În cazul lotului nr. 11, distribuirea produselor alimentare se efectuează de către Vânzător a cărui Unitate comercială în mod obligatoriu trebuie să fie am...
-În cazul loturilor nr. 1-10, livrarea va avea loc la depozitul autorităţii contractante or. Străşeni, str. Toma Ciorbă 11/1, DDP – Franco destinaţie vămuit, Incoterms 2013, pe parcursul lunilor 01.07.2020-31.12.2020, condiţiile de livrare se vor stabili de comun acord; -În cazul lotului nr. 11, distribuirea produselor alimentare se efectuează de către Vânzător a cărui Unitate comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Străşeni, conform Listei pacienţilor, care se prezintă până la data de 10 a lunii curente de către medicul ftiziopneumolog şi graficului aprobat de părţi privind procurarea şi distribuirea tichetelor alimentare. Vânzarea şi distribuirea se va efectua în spaţiul special amenajat de către Vânzător, în limita sumei şi listei produselor alimentare recomandate, indicat în tichetul alimentar prezentat de către pacientul cu tuberculoză. -Operatorii economici la solicitarea Autorităţii Contractante să prezinte mostre în termen de o zi. La finalizarea în SIARSAP concursului, operatorul economic să prezinte oferta şi specificaţia de preţ corespunzător sumei finale propuse. Certificatele solicitate de către Autoritatea Contractantă se prezintă pentru fiecare lot în parte. În caz de necesitate la solicitarea Autorităţii Contractante operatorii economici vor prezenta informaţia solicitată în termen de 3 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
”Produse Alimentare pentru Pacienţii din cadrul IMSP Spitalul Raional Străşeni şi Produse alimentare pentru pacienţii cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare pe parcursul sem. II, anul 2021” 10.06.21
Produse alimentare pentru pacienţii care beneficiază de asistenţă medicală spitalicească şi Produse alimentare pentru pacienţii cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare, pe parcursul lunilor februarie-aprilie 2023 11.01.23
Achiziţionarea Produse alimentare pentru pacienţii care beneficiază de asistenţă medicală spitalicească şi Produse alimentare pentru pacienţii cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare, pe parcursul lunilor noiembrie 2022-ianuarie 2023 (Repetat) 14.10.22
”Produse Alimentare pentru Pacienţi, Produse Alimentare pentru Pacienţii cu Tuberculoză Eliberate prin Intermediul Tichetelor Alimentare, Lapte pentru Salariaţii care Activează în Condiţii Nocive de Muncă şi Amestec de Lapte Praf pentru Copii pe parcursul sem. I, anul 2021” 20.12.20
Achiziţionarea Produse alimentare pentru pacienţii care beneficiază de asistenţă medicală spitalicească şi Produse alimentare pentru pacienţii cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare, pe parcursul trimestrului IV (octombrie-decembrie 2022) 17.09.22
Servicii de alimentaţie pentru tabăra cu sejur de zi anul 2019 24.04.19
”Achiziţionarea produselor alimentare necesare pentru alimentaţia copiilor din instituţiile de educaţie timpurie şi şcoli grădiniţe subordonate DETS Botanica pentru perioada 01.04.20 – 30.06.2020” 24.02.20
Achiziţionarea REPETAT: ”Produse Alimentare pentru Pacienţi, Produse Alimentare pentru Pacienţii cu Tuberculoză Eliberate prin Intermediul Tichetelor Alimentare sem. I anul 2021, Lapte pentru Salariaţii care Activează în Condiţii Nocive de Muncă şi Amestec de Lapte Praf pentru Copii Perioada pe tot parcursul anului 2021” 24.01.21
Produse Alimentare pentru semestrul I, anul 2022 13.12.21
Dispozitive medicale, echipament de protecţie, consumabile medicale şi medicamente necesare pentru Combaterea COVID-19 06.10.20