-În cazul loturilor nr. 1-10, livrarea va avea loc la depozitul autorităţii contractante or. Străşeni, str. Toma Ciorbă 11/1, DDP – Franco destinaţie vămuit, Incoterms 2013, pe parcursul lunilor 01.07.2020-31.12.2020, condiţiile de livrare se vor stabili de comun acord; -În cazul lotului nr. 11, distribuirea produselor alimentare se efectuează de către Vânzător a cărui Unitate comercială în mod obligatoriu trebuie să fie am...
-În cazul loturilor nr. 1-10, livrarea va avea loc la depozitul autorităţii contractante or. Străşeni, str. Toma Ciorbă 11/1, DDP – Franco destinaţie vămuit, Incoterms 2013, pe parcursul lunilor 01.07.2020-31.12.2020, condiţiile de livrare se vor stabili de comun acord; -În cazul lotului nr. 11, distribuirea produselor alimentare se efectuează de către Vânzător a cărui Unitate comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Străşeni, conform Listei pacienţilor, care se prezintă până la data de 10 a lunii curente de către medicul ftiziopneumolog şi graficului aprobat de părţi privind procurarea şi distribuirea tichetelor alimentare. Vânzarea şi distribuirea se va efectua în spaţiul special amenajat de către Vânzător, în limita sumei şi listei produselor alimentare recomandate, indicat în tichetul alimentar prezentat de către pacientul cu tuberculoză. -Operatorii economici la solicitarea Autorităţii Contractante să prezinte mostre în termen de o zi. La finalizarea în SIARSAP concursului, operatorul economic să prezinte oferta şi specificaţia de preţ corespunzător sumei finale propuse. Certificatele solicitate de către Autoritatea Contractantă se prezintă pentru fiecare lot în parte. În caz de necesitate la solicitarea Autorităţii Contractante operatorii economici vor prezenta informaţia solicitată în termen de 3 zile.