Feedback
I.D.: 94031922

Procese verbale

Data publicarii
27.02.24 Exista 29.672 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
22458000-5
Pretul estimativ:
2.672,32 RON - 2.672,32 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1 Proces verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor Cod 14.13.22.99 (conform Ordin ANAF 1094/2016) Carnet a 150 file (50 seturi x 3 file) tiraj: 67 carnete materiel: hartie autocopiativa alba format: A4 tipar: -fila 1, 2, 3: 1 (negru, rosu, verde) + 1 (negru, rosu, verde)+ numerotare cu negru din 7 cifre pret unitar fara TVA: 33,76 lei/carnet 2.Proces verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor cod 1...
1 Proces verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor Cod 14.13.22.99 (conform Ordin ANAF 1094/2016) Carnet a 150 file (50 seturi x 3 file) tiraj: 67 carnete materiel: hartie autocopiativa alba format: A4 tipar: -fila 1, 2, 3: 1 (negru, rosu, verde) + 1 (negru, rosu, verde)+ numerotare cu negru din 7 cifre pret unitar fara TVA: 33,76 lei/carnet 2.Proces verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor cod 14.13.42.13/PVCSC (conform Ordin ANAF 1036/2021 – modificat prin Ordin ANAF 1842/2022) Carnet a 150 file (50 seturi x 3 file) tiraj: 4 material: hartie autocopiativa alba format: A4 tipar: -fila 1, 2, 3: 1 (negru, rosu, verde) + 1 (negru, rosu, verde)+ numerotare cu negru din 7 cifre pret unitar fara TVA: 102,60 LEI/CARNET TOTAL 2.672,32 T.V.A 507,74 TOTAL GENERAL 3.180,06 Oferta este valabila 30 zile de la data emiterii acesteia. Termenul de livrare: 15 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului de ambele parti si a acordarii vizei «Bun de Tipar». Livrarea formularelor comandate se va face la sediul CN «Imprimeria Nationala». Plata se va efectua confom Legii 72/2013, în termen de 30 zile de la data încărcării facturii electronice în sistemul naţional RO e-Factura, potrivit prevederilor OUG nr.120/2021, aprobată cu modificări prin Legea nr.139/2022. Ulterior acceptarii ofertei de pret se se va incheia contractul de prestari servicii de tiparire si/sau achizitie in SEAP. Vom considera ca acceptati oferta noastra in momentul in care ne returnati
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu