1 Proces verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor
Cod 14.13.22.99 (conform Ordin ANAF 1094/2016)
Carnet a 150 file (50 seturi x 3 file)
tiraj: 67 carnete
materiel: hartie autocopiativa alba
format: A4
tipar: -fila 1, 2, 3: 1 (negru, rosu, verde) + 1 (negru, rosu, verde)+ numerotare cu negru din 7 cifre pret unitar fara TVA: 33,76 lei/carnet
2.Proces verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor cod 1...
1 Proces verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor
Cod 14.13.22.99 (conform Ordin ANAF 1094/2016)
Carnet a 150 file (50 seturi x 3 file)
tiraj: 67 carnete
materiel: hartie autocopiativa alba
format: A4
tipar: -fila 1, 2, 3: 1 (negru, rosu, verde) + 1 (negru, rosu, verde)+ numerotare cu negru din 7 cifre pret unitar fara TVA: 33,76 lei/carnet
2.Proces verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor cod 14.13.42.13/PVCSC
(conform Ordin ANAF 1036/2021 – modificat prin Ordin ANAF 1842/2022)
Carnet a 150 file (50 seturi x 3 file)
tiraj: 4
material: hartie autocopiativa alba
format: A4
tipar: -fila 1, 2, 3: 1 (negru, rosu, verde) + 1 (negru, rosu, verde)+ numerotare cu negru din 7 cifre
pret unitar fara TVA: 102,60 LEI/CARNET
TOTAL 2.672,32
T.V.A 507,74
TOTAL GENERAL 3.180,06
Oferta este valabila 30 zile de la data emiterii acesteia.
Termenul de livrare: 15 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului de ambele parti si a acordarii vizei «Bun de Tipar».
Livrarea formularelor comandate se va face la sediul CN «Imprimeria Nationala».
Plata se va efectua confom Legii 72/2013, în termen de 30 zile de la data încărcării facturii electronice în sistemul naţional RO e-Factura, potrivit prevederilor OUG nr.120/2021, aprobată cu modificări prin Legea nr.139/2022.
Ulterior acceptarii ofertei de pret se se va incheia contractul de prestari servicii de tiparire si/sau achizitie in SEAP.
Vom considera ca acceptati oferta noastra in momentul in care ne returnati