Feedback
I.D.: 64866385

Proces de inventariere a stocurilor de materiale/produse din depozitele autoritatii contractante.

Data publicarii
05.01.22 Exista 996.191 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000-3 44411000-4 33100000-1 44423300-4 63110000-3 63121100-4 79419000-4
Termenul limita pentru depunere:
12.01.22
 
 
Documente participare:
  1. Cantitati.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Compania Nationala “Unifarm" – S.A. are in prezent o cantitate de marfa pentru care este necesar a fi realizat inventarul acesteia. In acest moment stocurile de marfa ce necesita o abordare speciala sunt constituite din produse ce au fost achizitonate cu ocazia pandemiei de COVID-19. In acest sens, compania urmareste stabilirea unei valori estimate a intregului proces de inventariere, valoarea formata din totalitatea costu...
Compania Nationala “Unifarm" – S.A. are in prezent o cantitate de marfa pentru care este necesar a fi realizat inventarul acesteia. In acest moment stocurile de marfa ce necesita o abordare speciala sunt constituite din produse ce au fost achizitonate cu ocazia pandemiei de COVID-19. In acest sens, compania urmareste stabilirea unei valori estimate a intregului proces de inventariere, valoarea formata din totalitatea costurilor aferente fiecarei activitati din cadrul respectivului proces. In viziunea autoritatii contractante bazata pe consultarea de piata anterioara si planificarea proprie a rezultat un proces compus din : I. Procedura/manual/plan de inventariere II. Coordonarea procesului de inventariere si a activitatilor de management de proiect III. Echipa manipulatori IV. Transportul marfii in vederea depozitarii in conditii optime catre un amplasament situat la aproximativ 200 km de sediul Unifarm. In ceea ce priveste felul marfurilor precizam: A. Materiale de protectie si alte produse sanitare - depozitate pe paleti supraincarcati B. Aparatura medicala si consumabilele aferente - depozitate pe paleti C. Diverse produse sanitare, materiale de protective - depozitate pe rafturi (cantitati mici) Stocurile de marfa sunt depozitate in 3 locatii, astfel : sediul Unifarm, Oficiul Central de Stat (OCS) cladire vecina sediului Unifarm, depozit extern situat langa Bucuresti (aproximativ 20 km) la operatorul economic SLS Cargo. Referitor la cantitatile aferente mentionam : conform document atasat Suplimentar cantitatilor din tabel exista un numar de aproximativ 120 de paleti pe care se afla aparatura medicala si consumabilele aferente. Diferentele mari intre numarul de paleti existent in momentul de fata si numarul estimat de paleti care vor rezulta din inventariere si depozitare in conditii optime sunt date de conditiile improprii (paletii sunt supraincarcati) in care este depozitata marfa. Ca mod de lucru, in procesul de inventariere, autoritatea contractanta va crea o zona “tampon" in care vor fi operate activitatile de inventariere. Mai exact, marfa va fi scoasa din locurile in se afla depozitata (sediu Unifarm, OCS), inventariata, se va face o separare a marfurilor in functie de gradul de deterioare, data expirare etc. si se vor incarca in autocamioanele de transport cu destinatia catre noua locatia de depozitare sau se vor propune spre casare, daca va fi cazul. Stocurile existente in depozitul operatorului SLS Cargo vor fi inventariate si transportate la noul depozit, cu aceleasi precizari referitoare la separarea/impartirea acestora. Intregul proces de inventariere se va face cu prezenta gestionarului Unifarm. De asemenea, vor fi numite comisii interne pentru a participa si supraveghea intregul process, pe langa echipele de manipulatori externi care vor fi contractati. I. Procedura/manual/plan de inventariere In cadrul acestuia vor fi cuprinse urmatoarele: - Propunerea abordării numărării: Full-Count versus selecţii - Stabilirea structurii echipelor de numărare, propunerea numărului de echipe de numărare în baza volumului stabilit pentru numărare - Propunerea alocării echipelor de numărare astfel încât sa se asigure o eficienta logistica (împărţirea echipelor pe locaţii din cadrul gestiunii în vederea asigurării unei încărcări similar la nivelul fiecărei echipe); - Detalii privind pregătirea locaţiei în vederea unei numărări eficiente; - Detalii privind modul de identificare a tipurilor de echipamente medicale/stocuri (dezvoltarea şi includerea în procedura a unui catalog cu descrieri/imagini ale principalelor categorii de bunuri ce urmează a fi inventariate în vederea identificării acestora cu uşurinţă de către echipa de numărare); - Descrierea activitatilor aferente mutarii si analizarii stocurile catre zona tampon si fluxul de documente necesar in acest process, precum si responsabilitatile/activitatile fiecarui manipulator - Descrierea procesului de numărare: ✓ modalitatea de cuantificare a elementelor pe tip de unitate de măsură (kg, bucăţi, ml) şi pe tip element ✓ modalitatea de etichetare a stocurilor numărate ✓ modalitatea consemnării elementelor atipice observate în timpul numărării (stocuri vizibil defecte, stocuri expirate); - Descrierea procesului de reconciliere de către echipele de numărare (de ex: la sfârşitul fiecărei zile); - Descrierea procesului de predare-primire gestiune şi dezvoltarea machetelor de documente necesare inventarului (PV predare-primire, declaraţii gestionar, decizie stabilire comisie de inventariere); - Stabilirea calendarului activităţilor de inventariere; - Stabilirea altor elemente (de exemplu, logistice – asigurarea pazei, sigiliu, etc); - Validare procedura; - Orice alte elemente considerate necesare. II. Coordonarea procesului de inventariere si a activitatilor de management de proiect Aceasta etapa cuprinde urmatoarele: - Organizarea pregatirii bunurilor de inventariat : Pentru fiecare depozit se va stabili o zonă de triaj, zonă in care cutiile numărate vor fi reaşezate pe paleti si se vor pregăti pentru transportul în noul depozit. Cu sprijinul personalului de specialitate din UNIFARM în zona de triaj se va verifica termenul de valabilitate si se va stabili starea tehnica a bunurilor, respectiv daca acestea mai pot fi utilizate in scopul pentru care au fost produse si achizitionate. Ele vor fi astfel clasificate în bunuri expirate sau deteriorate, respectiv bunuri conforme, iar în funcţie de starea acestora se va stabili noua destinaţie. Bunurile conforme vor fi depozitate in noua locatie, iar bunurile expirate sau deteriorate vor fi propuse pentru casare. Împreuna cu reprezentantii UNIFARM se va analiza oportunitatea mutarii in noul depozit a bunurilor ce au o perioada ramasa de valabilitate mai mica de 6 luni; - Setarea şi organizarea echipelor de inventariere; - Definirea comisiilor de inventariere şi pregătirea documentelor relevante; - Pregătirea fişelor de inventariere, colectarea rezultatelor inventarierii şi reconcilierea stocului scriptic cu stocul faptic; - Renumararea prin sondaj a stocurilor cu diferente considerabile, inregistrarea rezultatelor inventarierii in contabilitate; Costurile generate de aceasta etapa sunt in parte reprezentate de tarifele/onorariile persoanelor externe (specialisti in inventariere, manageri de proiect) care vor coordona intreg procesul de inventariere. III. Echipa manipulatori Pe langa comisiile formate din personalul Unifarm care vor supraveghea procesul de inventariere, se vor achizitiona extern servicii de manipulare de la un prestator care va pune la dispozitie echipa/echipe de manipulatori. CN Unifarm SA, prin prezenta consultare de piata, urmareste sa aiba o imagine asupra costurilor estimative generate de echipa de manipulatori. Se vor lua in calcul pentru stabilirea costurilor cu echipa de manipulatori volumul de marfa ce trebuie inventariat, numarul de zile necesar pentru finalizarea procesului, precum si factorii care pot determina prelungirea sau scurtarea termenului de finalizare al inventarierii. IV. Transportul marfii in vederea depozitarii in conditii optime catre un amplasament situat la aproximativ 200 km de sediul Unifarm. Avand in vedere: - Cantitatile de marfa puse la dispozitie in prezentul anunt de consultare - Cantitatea de marfa deterioarata/expirata care nu va relocata in depozitul situata la aprox. 200 km de sediul Unifarm - se va lua in considerare un procent din totalul marfii - Perioada de timp necesara pregatirii si incarcarii paletilor in TIR-uri - Numarul de paleti care pot incapea intr-un TIR - Numarul de curse necesare CN Unifarm urmareste ca oferta de pret ce va fi transmisa in urma consultarii de piata sa includa si costurile aferente relocarii marfii dupa efectuarea procesului de inventariere
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanta in inventarierea stocurilor de materiale/produse din depozitele autoritatii contractante. 04.11.21
Stabilirea valorii estimate cu privire la inchirierea, pentru o perioada de minim 24 de luni a unui spatiu cu destinatia birouri, in vederea relocarii Administratiei Judetene a Finantelor Publice Ilfov 07.05.21
Servicii de depozitare – gestionare marfa in custodie 1733 paleti  
Valoare estimativă achiziţie servicii şi produse de asigurare – poliţa de asigurare stocuri 12.03.20
Valoare estimativă achiziţie servicii de evaluare bunuri mobile. 17.05.19
Consultarea de piata are ca obiect obtinerea unei valori estimate pentru achizitia de "Servicii de consultanţă şi de informare juridică în procesul de fuziune dintre Telekom Romania Communications S.A. (actuala Orange Romania Communications S.A.) şi Orange Romania S.A." 25.07.22
Consultarea de piata are ca obiect obtinerea unei valori estimate pentru achizitia de "Servicii de consultanţă şi de informare juridică în procesul de fuziune dintre Telekom Romania Communications S.A. (actuala Orange Romania Communications S.A.) şi Orange Romania S.A." 05.08.22
Servicii de inventariere 11.07.18
Servicii de asistenta tehnica pentru pregatirea/promovarea proiectelor in vederea accesarii fondurilor nerambursabile pentru Proiectele propuse spre finantare din cadrul POIM 2014-2020, Axa Prioritara 4 – Protectia mediului prin masuri de conservare a biodiversitatii, monitorizarea calitatii aerului si decontaminare a siturilor poluate istoric ( biodiversitate, servicii ecosistemice prin Natura 2000, infrastructuri ecologice), Obiectiv Specific 4.1- Cresterea gradului de protectie si conservare a biodiversitatii si refacerea ecosistemelor degradate pentru 11 loturi, respectiv 11 proiecte  
"Consultare piaţă privind modul de formare a preţului de achiziţionare pentru servicii de mutare / relocare / transport" 04.03.20