Feedback
I.D.: 58198442

Proces de consultare a pieţei privind stabilirea CONCEPTULUI DE REFUNCŢIONALIZARE A PIEŢEI AMZEI, aferent procedurii de concesiune a serviciilor de operare şi mentenanţă a clădirii din Piaţa Amzei nr. 13 A din Sectorul 1 al Municipiului Bucureşti

Data publicarii
24.06.21 Exista 1.003.280 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7 45222110-3 45232460-4 45262800-9 45410000-4 77310000-6 90900000-6
Termenul limita pentru depunere:
02.07.21
 
 
Documente participare:
  1. CONSULTARE PUBLICA PIATA AMZEI 23_06_2021.docx
  2. demolari p.pdf
  3. existent e.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Sectorul 1 al Municipiului Bucureşti iniţiază procedura de consultare publică privind stabilirea CONCEPTULUI DE REFUNCŢIONALIZARE A PIEŢEI AMZEI, aferent procedurii de concesiune a serviciilor de operare şi mentenanţă a clădirii din Piaţa Amzei nr. 13a din Sectorul 1 al Municipiului Bucureşti Î. Sectorul 1 al Municipiului Bucureşti îşi doreşte o abordare nouă, actuală, pentru refuncţionalizarea Pieţei Amzei, prin implemen...
Sectorul 1 al Municipiului Bucureşti iniţiază procedura de consultare publică privind stabilirea CONCEPTULUI DE REFUNCŢIONALIZARE A PIEŢEI AMZEI, aferent procedurii de concesiune a serviciilor de operare şi mentenanţă a clădirii din Piaţa Amzei nr. 13a din Sectorul 1 al Municipiului Bucureşti Î. Sectorul 1 al Municipiului Bucureşti îşi doreşte o abordare nouă, actuală, pentru refuncţionalizarea Pieţei Amzei, prin implementarea celor mai bune modele din alte oraşe metropolitane. Se doreşte asigurarea functionalităţii clădirii, cu luarea în considerare a schimbării funcţiunilor actuale şi integrarea din punct de vedere urbanistic şi social a clădirii. Activităţi propuse a se desfăşura pe parcursul contractului de concesiune: • Reparaţii necesare asigurării functionării clădirii în parametri normali, • Obtinere avize/ autorizatii pentru realizarea lucrărilor necesare, iar pe perioada de operare a autorizaţiilor de funcţionare, • Servicii de administrare, gestionare a activelor existente, • Amenajare spaţii şi realizare dotări în acord cu funcţiunile propuse. Conform analizelor realizate au fost identificate ca posibile funcţiuni aferente spaţiilor existente desfăşurarea de activităţi comerciale - tip food market şi piaţa traditională, crearea de zone pentru manifestaţiile culturale şi amenajare spaţii hub/coworking. În vederea desfăşurării a unor astfel de activităţi este necesară realizarea de lucrări pentru punerea în funcţiune a dotărilor/instalaţiilor existente, inclusiv obţinerea avizelor pentru funcţionarea şi administrarea a clădirii. Singura sursă de venituri a operatorului va fi desfăşurarea de activităţi comerciale ca rezultat al prestării serviciilor de operare, întretinere a pieţei şi din colectarea tarifelor de la plătitorii de tarife. Entitatea contractantă nu îşi asumă vreo obligaţie în ceea ce priveşte dotările şi alte costuri de operare şi întreţinere ale pieţei. Investiţiile suport necesare pentru operaţionalizarea obiectului concesiunii constau în: • Realizare rampă auto, din BA, conectarea la structura existentă, soluţii pentru siguranţa circulaţiei (marcaje, oglinzi rutiere, semafoare) sistem antiderapant al pardoselilor care să ofere protecţie ridicată împotriva riscurilor de alunecare precum şi proteţie îndelungată la uzură; • Retrasare locuri parcare; • Reamenajare grupuri sanitare (introducere sistem ventilaţie, înlocuire obiecte sanitare cu obiecte sanitare din inox); • Conversii spaţii frigorifice în spaţiii comerciale, modificarea destinaţiei spaţiilor existente la etaj, din boxe în spatii comerciale; • Extinderi spaţii comerciale; • Reparare, igienizare, ISCIR-izare lifturi persoane; • Reparare, racordare, trasare platformă exterioară; • Amenajare spaţii verzi; • Amenajare ghenă de gunoi; • Igienizare şi reparare (reparaţii tencuială, finisare pereţi şi pardoseli) spaţii existente. Proiectarea, obţinerea avizelor/ autorizaţiei de construire, realizarea lucrărilor menţionate mai sus, precum şi obţinerea avizelor/ autorizaţiilor de funcţionare cad în sarcina concesionarului, acesta fiind responsabil inclusiv de asigurarea resurselor financiare pentru realizarea acestor demersuri, intr-un interval de timp ce nu va depăşi termenul de 24 luni de la intrarea în vigoare a contractului. Scopul investiţiei este de a asigura, pentru imobilul din Piaţa Amzei nr. 13 din Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti, funcţionalitatea clădirii, cu luarea în considerare a schimbării funcţiunilor actuale şi integrarea din punct de vedere urbanistic şi social a clădirii. Obiectivul general al investiţiei îl reprezintă asigurarea operaţionalizării Pieţei Agroalimentare Amzei în vederea satisfacerii intereselor comunitare şi în beneficiul sănătăţii publice şi protejării mediului, cu respectarea tuturor dispoziţiilor legale aplicabile. Obiectivele specifice ale investiţiei sunt: Îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă ale populaţiei prin: • Asigurarea unor servicii de calitate la standarde europene; • Adaptabilitate la cerinţele comunităţii locale; • Asigurarea accesibilităţii şi nediscriminării; • Protejarea domeniului public şi privat utilizate de concesionar în derularea serviciilor; • Respectarea principiilor economiei de piaţă, asigurarea unui mediu concurenţial, restrângerea şi reglementarea ariilor de monopol; • Introducerea unor metode moderne de management; • Ridicarea gradului de civilizaţie, a confortului şi a calităţii vieţii. Se doreşte punerea în valoare a întregului ansamblu Piaţa Amzei – Biserica Amzei, revitalizarea zonei, întărirea afacerilor existente precum şi apariţia unora noi. Se poate obţine astfel un spaţiu viu, atractiv, un punct de atracţie şi destindere al oraşului. Fiecare capitală europeană promovează cel puţin o piaţă agro-alimentară unde turiştii pot găsi specificul culinar autohton atât în formă brută cât şi preparat. Exemplele europene luate drept model sunt Movenpick Marche, Vapiano. Pentru obţinerea unui astfel de "produs" local trebuie ca mix-ul de produse oferite să fie diversificat. Pe lângă cel existent acum trebuie ca Piaţa Amzei să aibă în ofertă şi servicii de restaurant, cafenea şi servire mâncare "to go" în interiorul pieţei cât şi în format food-track. Clienţii potenţiali care să beneficieze de serviciile propuse trebuie să aibă anumite caracteristici, pe lângă cei autohtoni care locuiesc în proximitate, Piaţa Amzei trebuie să fie un reper pentru pietonii de pe Bulevardul Magheru şi Calea Victoriei. Obiectivul principal ce trebuie realizat in termen de 4 ani este ca Piaţa Amzei trebuie să devină o destinaţie pentru turiştii capitalei. Din punct de vedere economic, prin restrângerea spaţiului destinat activităţii de vânzare a produselor existente pentru a face loc activităţilor cu potenţial de atragere a altor categorii de cumpărători se va obţine o creştere a veniturilor la finalul etapei de implementare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Concesiune de lucrări şi servicii a imobilului situat în Piaţa Amzei nr.13A, Sectorul 1, Bucureşti 31.10.22
Concesiune de lucrări şi servicii a imobilului situat în Piaţa Amzei nr.13A, Sectorul 1, Bucureşti  
Determinarea valorii estimate a serviciilor de elaborare documentaţie pentru obiectivul de investiţii “Master plan piste biciclete la nivelul Municipiului Bucuresti" 26.04.22
Determinarea valorii estimate a serviciilor medicale de medicina muncii pentru salariaţii Aparatului de specialitate al Primarului General al Municipiului Bucureşti (cod CPV 85147000-1). 09.04.24
Proiectare si Lucrări de "Amenajare zonă promenadă şi agrement Strada Liniei, tronson Strada Lujerului - Strada Valea Cascadelor" 05.03.24
Proiectare si Lucrări de ”Amenajare zonă promenadă și agrement Strada Liniei, tronson Strada Lujerului - Strada Valea Cascadelor” 11.03.24
Proiectare si Lucrări de ”Amenajare zonă promenadă și agrement Strada Liniei, tronson Strada Lujerului - Strada Valea Cascadelor” 05.03.24
Proiectare si Lucrări de ”Amenajare zonă promenadă și agrement Strada Liniei, tronson Strada Lujerului - Strada Valea Cascadelor” 05.03.24
Proiectare si Lucrări de ”Amenajare zonă promenadă și agrement Strada Liniei, tronson Strada Lujerului - Strada Valea Cascadelor” 12.02.24
Determinarea valorii estimate a proiectului de "Extindere şi reabilitare infrastructura de apă şi apă uzată în zonele Ghidigeni, Olteniţei şi Cheile Turzii, din Municipiul Bucureşti", finanţat în cadrul Programului Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020" 21.05.21