Servicii auxiliare achiziţiilor pentru proceduri simplificate de atribuire contracte de lucrări /produse/ servicii şi consultanta privind: elaborarea documentaţiei de atribuire: DUAE si instrucţiuni către ofertanţi , strategie de contractare ,SF/DALI/caiet de sarcini, formulare, contract, definirea şi publicarea anunţului simplificat , procedura de conciliere aferenta controlului ex-ante, Asistenta privind răspunsurile la s...
Servicii auxiliare achiziţiilor pentru proceduri simplificate de atribuire contracte de lucrări /produse/ servicii şi consultanta privind: elaborarea documentaţiei de atribuire: DUAE si instrucţiuni către ofertanţi , strategie de contractare ,SF/DALI/caiet de sarcini, formulare, contract, definirea şi publicarea anunţului simplificat , procedura de conciliere aferenta controlului ex-ante, Asistenta privind răspunsurile la solicitări de clarificări, înainte de depunerea ofertei, asistenta la întocmirea proceselor verbale de accesare/ deschidere/ evaluare, raportul procedurii, definirea si publicarea declaraţiei de participare , asistenta la întocmirea solicitărilor de clarificări / comunicărilor către ofertanţi, puncte de vedere către CNSC ; - Asistenta în vederea semnării contractului de achiziţie publica - Asistenta la operarea în sistemul nou SEAP şi a formularului de integritate, definirea si publicarea anunţului de atribuire. Oferta nu include serviciile experţilor externi cooptaţi (tehnic, juridic, financiar) . - Asistenta directa la sediul AC una deplasare/luna* ; * Deplasările suplimentare vor fi facturate separat funcţie de distanta în kilometri si consumul mediu estimat de carburant (10l/100 km), diurna, cazare, după caz . etapa 1: finalizarea documentaţiei achiziţiei si validarea acesteia de către ANAP ; etapa 2 : finalizare prin semnarea contractului de achiziţie publica/finalizare prin anulare maxim de 3 ori .