OBIECTUL ACHIZIŢIEI ŞI CANTITATEA DE BUNURI
Servicii poştale şi de curierat pentru trimiteri cu valoarea declarată constând în preluarea, prelucrarea, transportul şi livrarea la destinatari în plicuri individuale, conform prevederilor prezentului Caiet de sarcini, a tichetelor valorice pentru pensionarii din municipiul Bacău, care se încadrează în prevederile H.C.L. nr. 93 din 31.03.2021, modificată prin H.C.L. nr. 409 din...
OBIECTUL ACHIZIŢIEI ŞI CANTITATEA DE BUNURI
Servicii poştale şi de curierat pentru trimiteri cu valoarea declarată constând în preluarea, prelucrarea, transportul şi livrarea la destinatari în plicuri individuale, conform prevederilor prezentului Caiet de sarcini, a tichetelor valorice pentru pensionarii din municipiul Bacău, care se încadrează în prevederile H.C.L. nr. 93 din 31.03.2021, modificată prin H.C.L. nr. 409 din 26.11.2021, prin H.C.L. nr. 111 din 31.03.2022, prin H.C.L. nr. 140 din 03.04.2023 şi prin H.C.L. nr. 85 din 28.03.2024. Trimiterile cu tichetele valorice au valoarea de 150 lei / beneficiar / semestru şi sunt destinate achiziţionării de alimente de bază pentru un număr maxim de 13.660 de beneficiari, care au venituri din pensie de până la 2.100 lei brut / lună. Serviciul prestat va include valoarea plicului individual pentru fiecare beneficiar şi asigurarea valorii trimiterii cu valoare declarată.
COD CPV
64100000-7 – Servicii poştale şi de curierat
VALOARE MAXIMĂ ESTIMATĂ
Preţul maxim al contractului este de 111.875,40 lei fără Tva. Plata serviciilor prestate va fi făcută doar pentru numărul de beneficiari predaţi de D.A.S. Bacău prin listele de distribuţie.
Achiziţia se va realiza prin Procedura Proprie, conform prevederilor art. 111, alin. 1 din Legea nr. 98 din 19.05.2016 privind achiziţiile publice.
Norma procedurală pentru desfăşurarea Procedurii Proprii de atribuire este publicată pe site-ul instituţiei, la adresa http://www.dasbacau.ro/achizitii.html.
Oferta va putea fi depusă, fizic - la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a mun., strada Ştefan cel Mare 17A sau electronic – la adresa achizitii@dasbacau.ro.
După înaintarea ofertei, ofertantul va înregistra oferta sa şi în catalogul electronic din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, iar după procesul de desemnare a ofertei câştigătoare în baza Propriei Proceduri de atribuire, va fi efectuată cumpărarea on-line, din S.I.C.A.P..
Achiziţia se va realiza prin Procedura Proprie, conform prevederilor art. 111, alin. 1 din Legea nr. 98 din 19.05.2016 privind achiziţiile publice.
Norma procedurală pentru desfăşurarea Procedurii Proprii de atribuire este publicată pe site-ul instituţiei, la adresa http://www.dasbacau.ro/achizitii.html.
Oferta va putea fi depusă, fizic - la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a mun., strada Ştefan cel Mare 17A sau electronic – la adresa achizitii@dasbacau.ro.
După înaintarea ofertei, ofertantul va înregistra oferta sa şi în catalogul electronic din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, iar după procesul de desemnare a ofertei câştigătoare în baza Propriei Proceduri de atribuire, va fi efectuată cumpărarea on-line, din S.I.C.A.P..