Prize si fise necesare pentru intretinerea instalatiilor electrice, cod CPV 31224100-3, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini nr.941/16.01.2023 si anexa 1 a acestuia.
1. Procedura aplicata pentru atribuirea achizitiei publice: «cumparare directa »
1.1 Achizitia directa: se realizează prin evaluarea simultană a ofertelor depuse/transmise de operatorii economici si a celor publicate în catalogului electronic...
Prize si fise necesare pentru intretinerea instalatiilor electrice, cod CPV 31224100-3, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini nr.941/16.01.2023 si anexa 1 a acestuia.
1. Procedura aplicata pentru atribuirea achizitiei publice: «cumparare directa »
1.1 Achizitia directa: se realizează prin evaluarea simultană a ofertelor depuse/transmise de operatorii economici si a celor publicate în catalogului electronic din SEAP.
Entitatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona produsele la pretul cel mai mic - Dacă sunt îndeplinite conditiile solicitate si pretul din catalog este mai mic decât cel din ofertele primite, stabileste oferta câstigătoare din catalog. Dacă pretul din catalog este mai mare, stabileste oferta câstigătoare din cadrul celor primite.
2. Criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut dintre ofertele admisibile, (din catalogul electronic sau dintre cele primite)
3. Prezentare ofertă - Oferta va cuprinde propunerea tehnica si propunerea financiara întocmite conform cerinţelor din caietul de sarcini nr.941/16.01.2023 si anexa 1 a acestuia, capitolul III si IX.
Propunerea financiara va cuprinde: preţul unitar - LEI/UM, fără TVA (două zecimale);
Este obligatorie ofertarea intregii tuturor reperelor si a cantitatilor.
Oferta tehnica va fi redactata in limba romana si va contine in mod obligatoriu:
- certificat de garantie, certificat de calitate.
- declaratie de conformitate si certificat de calitate a produsului si certificat de garantie, conform SR ISO/CEI 17050:2010 de catre furnizor/producator, in cazul in care ofertantul nu este producator.
- In cadrul ofertei tehnice se va indica, obligatoriu producatorul produsului ofertat. Si se va completa obligatoriu tabelul de la capitolul IX 1 .
Pentru ambalare, etichetare, marcare se respecta cerintele de la capitolele III5.2.2 si III 5.2.3.
4. Termene limită depunere oferta :
Ofertele urmeaza sa fie transmise, pana in data de 22.02.2023, ora 12.00 la nr. de fax 0372511549 sau la adresa de email : alina.prala@secraiova.ro
Nu se solicita garantie de participare si documente de calificare.
Ofertele transmise dupa data si ora mentionate in invitatia de participare, nu vor fi luate in considerare.
5. Termen de livrare : maxim 45 zile de la data inregistrarii comenzii/contractului.
6. Termen de garantie : minim 12 luni de la data receptiei produselor livrate.
Dirata comanda/contract : 60 de zile.
Locatie livrare : - franco-beneficiar, SOCIETATEA ELECTROCENTRALE CRAIOVA SA cu sediul in localitatea Craiova, strada BARIERA VILCII nr. 195, judetul Dolj, COD 200716
Transportul se va efectua conform legislatiei in vigoare si a caietului de sarcini nr.941/16.01.2023 capitolul III.5.2.5.