Feedback
I.D.: 29388364

Prestari specifice de reparaţii pentru următoarele sisteme informatice/aplicaţii: a) Înmatriculare şi Evidenţă Nave: b) Personal Navigant Gestiune c) Personal Navigant Examinare

Data publicarii
05.07.18 Exista 172.578 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72500000-0 72320000-4
Termenul limita pentru depunere:
10.07.18
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
a) Înmatriculare şi Evidenţă Nave: Servicii de optimizare a datelor în baza de date prin actualizarea indexilor de referinţă Servicii de reparare a fişierelor de configurare şi ale datelor de acces şi sincronizare cu sistemele europene Repararea erorilor funcţionale rezultate din sincronizarea cu centrele RIS europene Realizarea şi verificarea copiilor de siguranţă (back-up) lunare şi anuale Verificarea drepturilo...
a) Înmatriculare şi Evidenţă Nave: Servicii de optimizare a datelor în baza de date prin actualizarea indexilor de referinţă Servicii de reparare a fişierelor de configurare şi ale datelor de acces şi sincronizare cu sistemele europene Repararea erorilor funcţionale rezultate din sincronizarea cu centrele RIS europene Realizarea şi verificarea copiilor de siguranţă (back-up) lunare şi anuale Verificarea drepturilor de acces în sistem al personalului ANR Verificarea erorilor de sincronizare cu sistemul web b) Personal Navigant Gestiune Servicii de optimizare a datelor in baza de date prin actualizarea indexilor de referinţă Repararea erorilor funcţionale rezultate din sincronizarea cu portalul web Realizarea si verificarea copiilor de siguranţă (back-up) lunare si anuale Verificarea log-urilor de funcţionare si ale sistemului de web acces Repararea erorilor apărute in cazul unor conflicte si erori cu sistemul de reţea Repararea erorilor in cazul in care tipăriturile nu sunt conforme cu formularele tipizate c) Personal Navigant Examinare Servicii de optimizare a datelor in baza de date prin actualizarea indexilor de referinţă Repararea erorilor funcţionale rezultate din sincronizarea cu portalul web Realizarea si verificarea copiilor de siguranţă (back-up) lunare si anuale Verificarea log-urilor de funcţionare si ale sistemului de web acces Repararea erorilor apărute în cazul unor conflicte si erori cu sistemul de reţea Principalele tipuri de priorităţi (severitate) pentru sesizări/incidente, precum şi timpii maximi de răspuns privind severitatea sesizărilor/incidentelor sunt descrise în tabelul de mai jos: Severitate Descriere Impact Activitate ANR Exista metodă de alternativă de soluţionare? Timp maxim de răspuns Timp maxim de soluţionare Blocant Blocarea aplicaţiei, imposibilitatea de a folosi aplicaţia Foarte mare Blocată Nu există 1 oră 1 zi lucrătoare Critic Căderi accidentale de sistem, pierderea de date, probleme grave de memorie Foarte mare Diminuată sau blocată Nu există 4 ore 3 zile lucrătoare Major Pierdere majoră de funcţionalitate, sau alte probleme unde există soluţie alternativă Mare Nu este imediat afectată Există 1 zi lucrătoare 10 zile lucrătoare Mediu Pierdere medie de funcţionalitate, sau alte probleme unde există soluţie alternativă Mediu Nu este afectată Există 1 zi lucrătoare 12 zile lucrătoare Minor Pierdere minoră de funcţionalitate sau alte probleme unde există soluţie alternativă Mic Nu este afectată Nu este necesară 3 zile lucrătoare 20 zile lucrătoare Trivial Probleme cosmetice (exemplu: cuvinte trunchiate sau texte aliniate greşit) Foarte mic Nu este afectată Nu este necesară 3 zile lucrătoare 25 zile lucrătoare Baza activităţii de remediere a defecţiunilor va fi constituită din două părţi: conexiune de la distanta securizată (VPN/remote) (FURNIZOR-ANR) activă şi funcţională intervenţie la faţa locului atunci când se impune Solicitarea de remediere se va desfăşura ?n următoarele etape: evenimentul va fi publicat de echipa ANR pe un portal de suport oferit de către Furnizor sau pe e-mail unde se va face o descriere detaliată; evenimentul publicat va fi înregistrat în baza de date de evenimente cu numărul de înregistrare care va fi transmis automat la adresa de e-mail ANR configurată şi ataşată utilizatorului de acces în baza de date; furnizorul informează ANR cu privire la finalizarea rezolvării problemei sesizate şi transmite eventuale recomandări pentru evitarea reapariţiei problemei; ANR confirmă furnizorului, prin feedback în baza de date de evenimente, rezolvarea problemei; comunicarea ANR-furnizor se va realiza utilizând baza de date de evenimente, de luni până vineri intre orele 8:00-16:30 utilizând coordonatele de acces configurate şi întreţinute de furnizor (un singur utilizator) lunar furnizorul va face un raport de activitate care va include evenimentele şi rezolvările din luna respectivă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
În vederea pregătirii achiziţiei, se efectuează consultarea de piaţă în SICAP care are ca obiect estimarea costului privind serviciile de suport tehnic pentru sistemul informatic RORIS care deservesc comp. de specialitate Înmatriculare şi Evidenţă Nave, Personal Navigant şi Sig. Navigantiei 22.07.20
Realizare adăpost pescăresc pe raza comunei Ghindăreşti, judeţul Constanta  
Identificarea variantei optime de prestare a serviciilor de întreţinere şi reparaţii echipamente periferice din dotarea CJC şi CMZ, respectiv a frecvenţei cu care se vor presta serviciile de mentenanţă periodică, raportată la necesităţi, precum şi la preţul abonamentului lunar. 25.02.21
Realizare site web si servicii gazduire 10.02.23
Realizare site web si servicii gazduire 24.10.22
Servicii de proiectare modernizare intrare principală- spatiu situal la parterul caldirii- ANR Central: - Stabilirea valorii estimate pentru procedura de achiziţie - Termenul de executie in vederea evitării unor solicitări de clarificări ulterioare 06.11.24
Realizare adăpost pescăresc pe raza comunei Ghindăreşti, judeţul Constanta  
Servicii de mentenanta si suport tehnic aplicatii software pentru Sistemul Integrat pentru Inspectia Navelor (DANRISS) 10.03.23
Servicii de mentenanta si suport tehnic aplicatii software pentru Sistemul Integrat pentru Inspectia Navelor (DANRISS) 10.03.23
Servicii de mentenanta si suport tehnic aplicatii software pentru Sistemul Integrat pentru Inspectia Navelor (DANRISS) 11.01.24