INTOCMIRE DOCUMENTE PERSONAL,TRANSMITERE REGES,CONSULTANTA primeste si verifica dosarele candidatilor pentru ocuparea posturilor vacante, întocmeste contractul individual de munca , în functie de nivelul lui , întocmeste documentele in vederea angajarii, înregistreaza persoana nou angajata în Registrul de evidenta a personalului, constituie Dosarul individual al persoanelor nou angajate, urmareste si înregistreaza în Regist...
INTOCMIRE DOCUMENTE PERSONAL,TRANSMITERE REGES,CONSULTANTA primeste si verifica dosarele candidatilor pentru ocuparea posturilor vacante, întocmeste contractul individual de munca , în functie de nivelul lui , întocmeste documentele in vederea angajarii, înregistreaza persoana nou angajata în Registrul de evidenta a personalului, constituie Dosarul individual al persoanelor nou angajate, urmareste si înregistreaza în Registrul de evidenta modificarile care intervin în activitatea profesionala a salariatilor. - elibereaza la cerere copii dupa pagina personala din Registrul de Evidenta tine evidenta concediilor fara plata, a absentelor nemotivate si le opereaza în Registru. - asigura arhivarea si securitatea documentelor de personal, întocmeste acte aditionale la C.I.M. pentru toate modificarile ce intervin în executarea C.I.M. (elementele componente), întocmeste actele necesare în vederea încetarii CIM - întocmeste documentele necesare pentru pensionare sau somaj - înregistreaza în Registru încetarea activitatii - modalitatea de încetare si nr. deciziei, raspunde de secretul si securitatea documentelor de personal