Feedback
I.D.: 77942536

Prestari Servicii, întretinere si interventii la casele de marcat electronice fiscale

Data publicarii
30.01.23 Exista 701.944 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356100-9
Pretul estimativ:
21.168,00 RON - 21.168,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferta refuzata: Serviciile constau în: • Efectuarea unei revizii generale lunare a caselor de marcat cuprinse în contract (verificarea şi întreţinerea, tastatură, sistem rolă hârtie, sursă de alimentare, ecran operator, clienţi). • Deplasări suplimentare nelimitate, fără costuri. • Testarea lunară a funcţionării corecte a caselor de marcat (teste de control). • Instruirea periodică a operatorilor pentru asigurarea unei exp...
Oferta refuzata: Serviciile constau în: • Efectuarea unei revizii generale lunare a caselor de marcat cuprinse în contract (verificarea şi întreţinerea, tastatură, sistem rolă hârtie, sursă de alimentare, ecran operator, clienţi). • Deplasări suplimentare nelimitate, fără costuri. • Testarea lunară a funcţionării corecte a caselor de marcat (teste de control). • Instruirea periodică a operatorilor pentru asigurarea unei exploatări corecte a caselor de marcat. • Extragerea fişierelor XML din casa de marcat: Export date ANAF şi Rapoarte jurnal electronic stick + rola jurnal hârtie. • Verificarea transmiterii de date către serverul ANAF şi starea de transmitere a raportului „Z”, Înregistrarea GSM, Nivel semnal GSM şi Setările GPRS. • Asistenţă telefonică în intervalul 9:00 – 18:00 de Luni până Vineri.(Se prelungeşte în funcţie de programul beneficiarului) Asistenţa telefonică este asigurată şi Sâmbăta şi Duminica la numărul de telefon: 0721867068. • Intervenţiile specialiştilor pentru remedierea defecţiunilor apărute se face în ziua sesizării sau în maxim 24 de ore de la solicitare. • Nu se percepe manopera la înlocuirea pieselor de schimb din vina utilizării beneficiarului. • Aprovizionarea cu consumabile omologate şi avizate conform de legislaţia în vigoare. • Reconfigurare parametrii: DATA/ORA/Articole, Preţuri, Moduri de plată, Grupe articole, Comunicaţie. • La solicitarea beneficiarului se asigură mutarea şi reinstalarea caselor de marcat, punerea în functiune a echipamentelor noi care vor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu