Conform ofertei de preţ transmisă, acceptată şi înregistrată la registratura Şcolii Gimnaziale „Regina Maria” cu nr. 146 din 22.03.2024, unitatea de învăţământ Şcoala Gimnazială „Regina Maria” se achiziţionează servicii de reparatie si intretinere echipament birotică, imprimante multifunctionale/ copiatoare, în total8 dispozitive, necesare bunei desfăşurări a activităţii şi a procesului de pentru o perioada de 9 luni, încep...
Conform ofertei de preţ transmisă, acceptată şi înregistrată la registratura Şcolii Gimnaziale „Regina Maria” cu nr. 146 din 22.03.2024, unitatea de învăţământ Şcoala Gimnazială „Regina Maria” se achiziţionează servicii de reparatie si intretinere echipament birotică, imprimante multifunctionale/ copiatoare, în total8 dispozitive, necesare bunei desfăşurări a activităţii şi a procesului de pentru o perioada de 9 luni, începând cu data de 01/04/2024.
Serviciile de reparaţii şi întreţinere vor consta în:
- constatarea/diagnosticarea defecţiunii;
- evaluarea pieselor de schimb necesare, daca este cazul;
- înlocuirea componentelor defecte, fără costuri suplimentare, după obţinerea acordului din partea beneficiarului;
- efectuarea reparaţiilor, reglajelor necesare;
- punerea în stare de funcţionare a echipamentului;
- revizii tehnice periodice constând în curăţarea mecanismelor, carcaselor, rolelor, etc., gresare, degresare şi reglaje, alte operaţiuni specifice.
Echipamentele pentru care se vor efectua servicii de întreţinere şi reparaţii sunt de tipul: echipament tip MFC, imprimante, copiatoare A3/A4, mono/color, etc.
Reparaţiile şi intervenţiile se vor efectua în timpul săptămânii, de luni pană joi, în intervalul orar 08:30 – 17:00 şi vineri, în intervalul orar 08:30 – 17:00.
Persoană de contact: Romeo Mitran.