1. Prelucrare documente compartiment Contabilitate, cu termen de păstrare 5 ani/10 ani (acte justificative contabile, acte contabile centre), 50 ani, create în anul 2011-2019, cantitate cca 65 ml, cca 2600 dosare.
- cca 30 ml, respectiv 1200 dosare, de constituit integral, cost: 1200 buc x 24 lei = 28800 lei + tva.
- cca 30 ml, respectiv 1200 dosare de verificat, ordonat, cotat şi inventariat în vederea selecţionării: 1120...
1. Prelucrare documente compartiment Contabilitate, cu termen de păstrare 5 ani/10 ani (acte justificative contabile, acte contabile centre), 50 ani, create în anul 2011-2019, cantitate cca 65 ml, cca 2600 dosare.
- cca 30 ml, respectiv 1200 dosare, de constituit integral, cost: 1200 buc x 24 lei = 28800 lei + tva.
- cca 30 ml, respectiv 1200 dosare de verificat, ordonat, cotat şi inventariat în vederea selecţionării: 1120 buc x 9 lei = 10800 lei + tva.
- cca 5 ml, respectiv 200 dosare, de constituit integral şi numerotat, cost: 200 buc x 29.5 lei/buc =5900 lei + tva.
2. Prelucrare documente Sighetu Marmaţiei, cu termen de păstrare 5 ani/ 10 ani, din perioada 2010-2011, în cantitate estimată de 8 ml, reprezentănd cca 320 dosare.
- cca 320 buc x 9 lei = 2880 lei +tva.
3. Pregătire dosare pentru selecţionare, verificare conform cu nomenclatorul arhivistic al inatitutieie, alte documente deţinute în compartimentul de arhivă, cca 500 u.a., aprox 12.5 m.l.:
- 500 u.a. x 2 lei/u.a. = 1000 lei +tva.
Cost total = 46500 lei + tva.