mentenanţă preventivă pentru echipamente IT (notebook, desktop, monitoare, imprimante, multifuncţionale) - remedierea defectelor, la fata locului sau la distanţă ( în funcţie de gravitatea problemei ) - aplicarea politicilor de securitate la nivel de reţea ( anti-malaware, anti-virus, firewall ) - acţiuni de scanare si devirusare a echipamentelor IT - reinstalarea sistemelor de operare, pachete anti-virus, aplicaţii licenţi...
mentenanţă preventivă pentru echipamente IT (notebook, desktop, monitoare, imprimante, multifuncţionale) - remedierea defectelor, la fata locului sau la distanţă ( în funcţie de gravitatea problemei ) - aplicarea politicilor de securitate la nivel de reţea ( anti-malaware, anti-virus, firewall ) - acţiuni de scanare si devirusare a echipamentelor IT - reinstalarea sistemelor de operare, pachete anti-virus, aplicaţii licenţiate - remedierea echipamentului defect, cu înlocuirea componentei defecte (dacă este cazul), costul componentei fiind asigurat de Autotitatea contractantă - efectuarea de revizii de întreţinere (desprăfuire, gresare, degresare) în scop preventiv - consultanţă şi acordarea de asistenţă tehnica software pentru echipametele de calcul - instalare si configurare sisteme de operare, aplicaţii, inclusiv componente hardware - intocmirea unui raport lunar al activităţii de întreţinere, cu propunerile tehnice pentru remedierea eventualelor defecţiuni şi a situaţiilor survenite Timpii de intervenţie : - termen de răspuns la sesizări : maxim 2 ore - termen de remediere : maxim 6 ore, în cazul în care nu neceistă înlocuirea componentei defecte. - Pentru reparaţiile complexe ce nu pot fi efectuate la sediul beneficiarului, se dispune preluarea echipamentelor semnalate cu defecţiuni pentru diagnosticare si reparaţie, in baza unui proces verbal de predare primire. mai putin