Feedback
I.D.: 51524196

PRESTARI SERVICII DE FURNIZARE PACHETE MENIU- HRANA PACIENTI

Data publicarii
13.11.20 Exista 78.374 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55521200-0
Termenul limita pentru depunere:
11.12.20
Pretul estimativ:
401.208,00 RON - 2.261.248,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1099822.pdf
  2. Caiet de sarcini .docx
  3. Formulare si modele.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Potrivit Caietului de sarcini elaborat se are in vedere prin derularea prezentei proceduri achizitia de servicii de catering (preparare si livrare hrana pentru pacientii Spitalului de Pneumoftiziologie Tudor Vladimirescu , comuna Runcu , juderul GORJ) Concret, prestatorul va avea obligatia de a asigura hrana bolnavilor internati in mod continuu, zilnic, conform orarului stabilit de autoritatea contractanta/achizitor, in con...
Potrivit Caietului de sarcini elaborat se are in vedere prin derularea prezentei proceduri achizitia de servicii de catering (preparare si livrare hrana pentru pacientii Spitalului de Pneumoftiziologie Tudor Vladimirescu , comuna Runcu , juderul GORJ) Concret, prestatorul va avea obligatia de a asigura hrana bolnavilor internati in mod continuu, zilnic, conform orarului stabilit de autoritatea contractanta/achizitor, in conformitate cu necesitatile calorice, cantitative, calitative si de regimuri alimentare solicitate cu respectarea intocmai a dispozitiilor HG nr. 429/2008 modificata prin Hotararea nr. 851/2018 si a normelor sanitare, sanitarveterinare, aplicabile la data prestarii serviciului. Prestatorul se obliga prin urmare sa asigure prepararea si transportul hranei pacientilor internati in cadrul unitatii sanitare pana la spatiile de livrare ale Spitalului de Pneumoftiziologie Tudor Vladimirescu. Valoarea totala minima estimata pentru acordul cadru este de 401.208,00 lei fara TVA din care 116.508,00 lei fara TVA reprezinta serviciile de transport . Valoarea totala maxima estimata pentru acordul cadru este de 2.261.248,00 lei fara TVA din care 116.508,00 lei fara TVA reprezinta serviciile de transport . Acordul cadru va intra in vigoare incepand cu 01.01.2021 , va avea o valabilitate de 2 ani respectiv pana la data de 31.12.2022. Prestarea serviciului de furnizare pachete de meniu se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata durata contractului, cu incadrarea in valoarea estimata a serviciilor ce urmeaza a fi achizitionate, conditionat de existenta creditelor bugetare alocate in acest sens si cu respectarea preturilor unitare din propunerea financiara. Se vor asigura in pretul ofertat toate cele 3 mese principale /zi plus supliment alimentar si transportul aferent . Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a-5-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu